י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המקובל שנעצר בחשד למעורבות בהשלכת רימון - שוחרר

שוחרר הרב שנעצר בחשד למעורבות ביידוי רימון על ביתו ראש עיריית גבעת שמואל

המקובל שנעצר בחשד למעורבות בהשלכת רימון - שוחרר

לא מעורב: הלילה (א), שוחרר המקובל שנעצר בחשד למעורבות בהשלכת רימון הלם לעבר בית ראש עיריית גבעת שמואל.

כפי שדווחח ב'בחדרי', ביום שישי נעצר מקובל מוכר מגבעת שמואל, לאחר שבמהלך חמישי בלילה הושלך רימון הלם לעבר בית ראש העיר שמואל יוסי ברודני. המקובל, נעצר לפנות בוקר במסגרת חקירת צח"מ של משטרת מרחב דן בחשד למעורבותו.

בית משפט השלום בתל אביב האריך ביום שישי את מעצרו עד ליום ראשון, כאשר חוקרי המשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בעשרה ימים. הלילה הרב המקובל שוחרר לביתו.

א', בנו של המקובל אומר הערב ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בחשדות מופרכים שניסו להעליל על אבא, וברוך השם הוברר שאין שום עילה, והוא שוחרר ללא כלום. בניגוד לפרסומים, לא הוצא צו פינוי לכולל האברכים שבראשות אבא ברחוב מבצע קדש בעיר. היחסים של אבא עם ראש העיר מעולים, למרות שלפני מספר שנים ראש העיר הורה לפנות את סוכת קבלת הקהל של אבא מתחת לגשר. אין לאבא שום קשר לרימון שהושלך לחצר ביתו של ראש העיר, יש כאן כמה עבריינים שנמצאים איתן בסכסוך, ואולי הם קשורים למעשה".

עו"ד קובי בן שעיה פרקליטו של המקובל אמר לאחר הארכת מעצרו ל'בחדרי חרדים', כי מדובר ב"חשדות מופרכים והזויים שיתבררו ללא כלום. הרב עוסק בקירוב לבבות וחסד ומעולם לא דבק בו רבב ואין לנו כל ספק כי הוא ישוחרר".

סייע בהכנת הידיעה, איציק מן
גבעת שמואל רימון הלם שמואל יוסי ברודני משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד