כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תלמידי הרב מאזוז על ביטול השיעור: "בריונים הטרידו את ראש הישיבה"

הודעת הגאון רבי מאיר מאזוז במוצאי שבת על הפסקת שיעורו השבועי עוררה כאב רב בקרב תלמידיו, שמגיבים ל'בחדרי חרדים' - "יש כאלה שעיניהם צרה בשיעורו הנפלא של מרן ראש הישיבה. אנחנו לא מתכוונים לשתוק". כל הפרטים

הרב מאיר מאזוז, צילום: יעקב נחומי, פלאש90
הרב מאיר מאזוז, צילום: יעקב נחומי, פלאש90

זה למעלה מ-13 שנה מוסר מידי מוצ"ש הגאון הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, את שיעורו השבועי לעילוי נשמת רעייתו הרבנית ע"ה, המשודר אף ברדיו "קול ברמה". אמש (מוצאי שבת) בעת שיעורו הודיע הרב מאזוז כי זהו שיעורו האחרון, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', תלמידיו מאשימים - "אך ורק החל שידורו של השיעור ברדיו קול ברמה מידי מוצאי שבת, החלו אותם הבריונים, בדרכים מתועבות ומבישות, להטריד את מרן ראש הישיבה בצורה מכוערת ונבזית, תוך כדי ניצול חופש הגישה למרן ראש הישיבה".

"הדברים הגיעו עד לכדי תחיבת חוברות נאצה, וקונטרסים מקניטים, לביתו של הרב, ושליחת עשרות מכתבים מטרידים לכתובתו של הרב, דבר שפגע באופן ממשי בבריאותו ומנוחתו של הרב. אוי לה לאותה בושה, אוי לה לאותה כלימה" מוסיפים תלמידיו ל'בחדרי חרדים'.

"בשעה שמרן רבינו הגדול רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, מסר נפשו להרבות שיעורי תורה בישראל, אותם גורמים המניפים לכאורה את דגל מורשתו של מרן, בוחרים לשכתב את ההיסטוריה מחדש, ובדיוק באותה הדרך בה רדפו ופגעו במרן הגר"ע זצ"ל, ומנעו ממנו למסור את תורתו ושיעוריו הרבים, כאילו בכך ימנעו מהציבור להיחשף לאורו הגדול, מאותם הטענות ובאותה הצורה ממש רודפים כעת מאורם של ישראל מרן ראש הישיבה. ההיסטוריה תמשיך ותחזור על עצמה, כי כשהשמש כבר זרחה אי אפשר לכסות אותה.

"אין לנו ספק כי מרן ראש הישיבה, לא יסרב להפצרות הרבבות המשתוקקים לדברי תורתו, מפני קומץ פוחזים נבערים. עשרות אלפי המאזינים השותים בצמא מידי מוצ"ש את השיעור ברדיו קול ברמה, רבבות קוראי העלון 'בית נאמן' המופץ למעלה מ-100,000 עותקים, ועשרות נקודות הלוויין ברחבי הארץ, עוד ימשיכו לינוק מצוף תורתו של גאון ישראל מרן ראש הישיבה, לאורך ימים ושנים טובות".

תלמידיו מוסיפים ואומרים - "כידוע, במשך שנים רבות נמנע מרן ראש הישיבה בצניעותו וענוותנותו למסור את שיעוריו ברבים, והצטנף בהרבצת התורה והעמדת תלמידי חכמים מופלגים בתוך ישיבתו הקדושה 'כסא רחמים'. זכה הדור ומרן ראש הישיבה איש האמת, כשראה את הרדיפה ואת העוול שנעשה לרדיו 'קול ברמה', חרג מגדרו ונאות להעביר את השיעור לכלל בית ישראל, ומאז עולם התורה יונק בצמא את תורתו המקיפה והרחבה, קול של תורה אמיץ חד וברור, גאונות שאין שני לה, ובקיאות מעוררת השתאות".

כזכור, כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', הרב מאזוז עצמו הסביר את הסיבה לביטול השיעור ואמר כי "רבותי, זה השיעור האחרון שאני נותן יותר אין לי כוחות. גם כאבי ראש, גם כאבים אחרים. כל שיעור עולה לי במסירות נפש, וגם בגלל תענית דיבור שאני מתחיל בגלל ימי השובבי"ם. אנשים חושבים שאני עושה שיעור בכדי להתפאר, שולחים לי שאלות למה אתה מזכיר את 'ביאליק" למה אתה מזכיר את אריסטו, למה אתה מזכיר כל מיני שירים? למה אתה מביא שאלות של אמונה?, כאילו אסור להביא שאלות של אמונה? יש תשובות שלא טובות? תגידו לי. סתם, לחפש עלילות. לא מחפש כבוד".

הרב מאזוז מודיע על ביטול השיעור
הרב מאיר מאזוז כסא רחמים קול ברמה השיעור השבועי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד