י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חזרו משבת של ערכים, עפו מהגשר - ונהרגו

שני תושבי אלעד, בהם חייל המשרת במסגרת שח"ר, חזרו משבת של ארגון "ערכים" - ונהרגו בתאונת דרכים קשה

תאונת הדרכים הלילה
תאונת הדרכים הלילה

במהלך הלילה (ראשון), מעט לאחר חצות, אירעה תאונת חריגה - שני רוכבי אופנוע שנסעו על כביש 471 עפו מהגשר, מסיבה שטרם ברורה, והתרסקו על כביש 4 כשהם במצב אנוש. השניים פונו לבית החולים תל השומר, שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותם.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי שני הצעירים השתתפו בשבת של ערכים שהתקיימה במלון 'גליל' בנתניה, בהשתתפות הרב זמיר כהן והרב מיכאל לסרי. בדרכם חזרה משבת החיזוק הגיעו השניים לביתם, ומשם יצאו למסיבת יום הולדת לאחד מהם, ההרוג ניראל כהן בן ה-22. בדרך למסיבה אירעה התאונה המחרידה.

הלווייתו של יוסף חיים מזרחי ז"ל, חייל שח"ר המשרת באגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה"ל, בן 19 בלבד, תיערך בשעה 14:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. בשעה 13:00 יצא אוטובוס מבית המשפחה ברחוב יהודה הנשיא 35 באלעד. הלווייתו של ניראל כהן ז"ל טרם נקבעה.

יחיקם גמליאל, ראש מחלקת הנוער באלעד, אומר ל"בחדרי חרדים" כי "קבוצה של 12 בני נוער מהעיר אלעד השתתפו בשבת ההתחזקות של ערכים, יחד עם המדריך שלהם הרב מרדכי שמעוני. הייתה שם התעלות גדולה מאוד, והצעירים השתתפו בשיעורים והתחזקו. דווקא שני הנפטרים היו מעורבים באופן יוצא דופן בשיעורי התורה, הם דרבנו את כולם להיכנס, לקבל קבלות טובות ולהאזין לשיעורי תורה ולהתחזק". גמליאל מוסיף כי "מאז השמע הבשורה, במהלך כל הלילה, ראש העיר ישראל פרוש וצוותו המקצועי לא עזבו את בית ההרוגים – עד לרגע זה ממש, ודאגו לכל הפרטים והצרכים".


צילום: יששכר וייס, תיעוד מבצעי מד"א
אלעד חייל שחר ערכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד