כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בעקבות 'בחדרי': "נהג התהילים" יפוטר

לאחר פרסום התיעוד ב"בחדרי חרדים", בו נראה נהג של חברת "קווים" קורא תהילים תוך כדי נסיעה, החליטה החברה להשעותו ולפתוח בהליך פיטורים כנגדו

"נהג התהילים" של חברת קווים
"נהג התהילים" של חברת קווים

 

לאחר פרסום התיעוד ב"בחדרי חרדים", בו נראה נהג של חברת "קווים" קורא תהילים תוך כדי נסיעה, החליטה החברה להשעותו ולפתוח בהליך פיטורים כנגדו.

כזכור, בתיעוד שפורסם ב"בחדרי חרדים" ביום חמישי האחרון, נראה נהג החברה בקו 230 ממודיעין עילית לבני ברק כשהוא קורא בספר תהילים תוך כדי נהיגה, כשהוא מסכן את הנוסעים באוטובוס והנהגים האחרים בכביש.

כאמור, בחברה החליטו שלא לעבור על כך לסדר היום ולפטר את הנהג שסיכן את הנוסעים. "חברת קווים רואה בחומרה רבה את המקרה בו הנהג קרא מספר תפילה בזמן נהיגה. הנהג הושעה מעבודתו לאלתר והחלו כנגדו הליכי פיטורים" מסרו בחברה ל"בחדרי חרדים".



בנוסף, עם פרסום התיעוד, במשטרת ישראל פנו ל"בחדרי חרדים" בבקשה להעביר את התיעוד לאגף התנועה, שם פתחו בבדיקת הנושא.

יעקב שטרן, נוסע באוטובוס שתיעד את הנהג, סיפר ל'בחדרי חרדים': "באמצע הנהיגה סמוך למחלף גנות, הנהג התחיל לומר תהילים, כשהוא מחזיק בספר בידו. זו הייתה נסיעה מלחיצה מאוד. מרוב שהנהג לא היה מרוכז בנהיגה הוא נתן ברקס חזק ופתאומי, לאחר שכמעט התנגש מאחור ברכבים שלפניו. כמעט התרחשה תאונה קשה. הנוסעים ניצלו בנס. למרות הכל, הנהג המשיך להתפלל עד סוף המסלול בבני ברק".

לדברי שטרן, "היה פחד בקרב הנוסעים שעלולה להתרחש תאונה קשה. הנהג אף ראה שצילמתי אותו והוא המשיך בשלו. כל הדרך פחדתי פחד מוות שיקרה שוב אסון כמו באוטובוס המוות בקו 402 חלילה, ולא הורדתי מבט מהכביש שלפנינו, כדי לזהות חלילה אם סכנה מתקרבת".

קווים נהג אוטובוס תהילים פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד