כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

נחשף: מי תיווך בין נתניהו לנוני מוזס?

המשטרה חוקרת חשד בפרשה אחרת, שלפיו מילצ'ן העניק לנתניהו טובות הנאה באמצעות משלוח קבוע של סיגרים ויינות. אייכנוולד, מנכ"ל הוצאת הספרים של "ידיעות אחרונות", נחשב מקורב למשפחת נתניהו

מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס (Roni Schutzer/Flash90)
מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס (Roni Schutzer/Flash90)



שני המתווכים במגעים בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס, הם מנכ"ל הוצאת הספרים של "ידיעות אחרונות", דב אייכנוולד והמיליארדר ארנון מילצ'ן. שני אלה הם שיזמו והוציאו לפועל את הפגישה שהתקיימה בין נתניהו למוזס.

המגעים בין מוזס לנתניהו התקיימו בסוף 2014 על רקע חוק "ישראל היום", שקודם בכנסת, ומערכת הבחירות. היריבות בין מוזס לנתניהו החריפה משמעותית, ואייכנוולד ומילצ'ן הם שיזמו את המפגש בין השניים, אך ככל הנראה לא השתתפו בפגישה עצמה.

מילצ'ן הוא דמות ידועה המקורב לנתניהו. המשטרה חוקרת חשד בפרשה אחרת, שלפיו מילצ'ן העניק לנתניהו טובות הנאה באמצעות משלוח קבוע של סיגרים ויינות. אייכנוולד נחשב מקורב למשפחת נתניהו זה שנים רבות. הוא גם הוציא לאור ספרים שכתב אביה של שרה נתניהו, הסופר ואיש אצ"ל שמואל בן-ארצי.

אייכנוולד סירב להגיב לידיעה. מטעמו של מילצ'ן לא נמסרה תגובה. דוברה של משפחת נתניהו, ניר חפץ, סירב להגיב. ממשטרת ישראל נמסר: "לא מתייחסים לפרטים אודות חקירה מתנהלת ואין בכך כדי לאשר או להכחיש פרט מפרטי הפנייה".

בנימין נתניהו ארנון מילצ'ן נוני מוזס דב אייכנוולד פרשת נתניהו החדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד