י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ארבעת נרצחי הפיגוע האכזרי יובאו היום למנוחת עולמים

אבל קשה ירד אמש על החברה הישראלית עם פרסום שמות ארבעת ההרוגים בפיגוע האכזרי שאירע בשכונת ארמון הנציב אתמול, שהלוויותיהם ייערכו היום • 'בחדרי חרדים' עם כל העדכונים על ההלוויות, ועל מצב הפצועים בבתי החולים

זירת הפיגוע האכזרי בירושלים, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
זירת הפיגוע האכזרי בירושלים, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

הלוויותיהם של יעל יקותיאל, שיר חג'אג', משנה שירה צור וארז אורבך הי"ד שנרצחו אתמול (ראשון) בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים ייערכו היום, והם יובאו למנוחת עולמים.

בתוך כך, מבית חולים "שערי צדק" נמסר כי חלה יציבות מסוימת במצבה של החיילת הפצועה, והיא עדין במצב קשה מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ מונשמת ומורדמת. יתר ארבעת החיילים שפונו באורח קל טופלו ושוחררו. בנוסף, לבית החולים הגיעו 30 נפגעי חרדה שטופלו ביחידה הייעודית לנפגעי חרדה בבית החולים ושוחררו.

מבית חולים "הדסה עין כרם" נמסר הבוקר כי בבית החולים מטופלים ארבעה מפצועי הפיגוע אתמול. מצבו של החייל שהוגדר קשה התייצב, ולאחר שנותח אתמול מצבו מוגדר בינוני והוא בהכרה מלאה. מצבה של חיילת נוספת בינוני והיא מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ. שתי חיילות נוספות מאושפזות במצב קל.

לווייתה של סגן יעל יקותיאל ז"ל תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול. לווייתה של סגן שיר חג'אג' ז"ל תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. לווייתה של סגן משנה שירה צור ז"ל תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה. לווייתו של סגן משנה ארז אורבך ז"ל תתקיים בשעה 11:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בכפר עציון.

דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה של סגן משנה שירה צור ז"ל וסגן משנה ארז אורבך ז"ל להימנע מסיקור תקשורתי של לוויותיהם. יהי זכרם ברוך.

(רגע הפיגוע)
פיגוע ירושלים הלווייות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד