י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מדריך מקוצר לסיגרים: איך מגלגלים, איפה מייצרים ומה המחירים

לפי הדיווחים קיבל נתניהו סיגרים שעולים עשרות דולרים ליחידה • הסיגרים היוקרתיים באמת יכולים לעלות מאות ואפילו אלפי דולרים ליחידה

סיגר
סיגר



פרשיית הסיגרים שקיבל לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו רק חיזקה את התדמית של עלי הטבק המגולגלים והמיובשים כמוצר יוקרתי במיוחד. גם ההופעות שלהם בסרטים שונים גרמו לו להיתפס כמוצר מותרות של העשירון העליון.

לא כל הסיגרים יקרים מאוד וניתן להשיג כאלה גם תמורת שקלים בודדים, אבל כמו במוצרים רבים, יש פערים גדולים באיכות של הסיגר. האלמנטים החשובים ביותר בבחירת סיגר איכותי הם אופן ההכנה, איכות הטבק, קוטר הסיגר, שמירה על הסיגר בתנאים נאותים וצורת החיתוך של הסיגר. גם הדרך שבה המשתמש מדליק את הסיגר יכולה להשפיע על טעמו.

כך, למשל, סיגרים קובנים נודעים באיכותם ומבקרים רבים במדינה נוסעים לשדות הטבק כדי לצפות בעובדים המייבשים ומגלגלים ידנית את הסיגרים, מכיוון שסיגרים בעבודה ידנית נחשבים לאיכותיים הרבה יותר. אבל גם בין הסיגרים הקובניים יש כאלה שמיוצרים בהליך תעשייתי שגורם לפגיעה באיכות של המוצר. הטבק הקובני גם נחשב לאיכותי במיוחד.

יבוא סיגרים קובנים לארה"ב נאסר לפני כחצי מאה עם ניתוק היחסים בין שתי המדינות. אפילו תיירים ואזרחים שביקרו בקובה לא יכלו להכניס סיגרים מהמדינה לארה"ב. ואולם עם התחממות היחסים בין ארה"ב לקובה בשנתיים האחרונות, בוטל האיסור על הכנסה פרטית של סיגרים ורום, אך האיסור על יבוא סדיר לארה"ב נשאר בתוקף.

אחד ממותגי הסיגרים הידועים ביותר, שעל פי הפרסומים הוא זה שהוענק גם במתנה לנתניהו הוא של מותג קוהיבה. למותג זה יש שורה של מוצרים ברמות מחירים שונות. כך למשל, החברה מציעה סיגריות רגילות במחירים נמוכים במיוחד בקובה, סיגרים שעולים דולרים בודדים לאריזה ועד לסיגרים מיוחדים שהחברה משיקה לאירועים מיוחדים ומאופיינים בצורות שונות שמחירם יכול להאמיר למאות ואלפי דולרים ליחידה. על פי הפרסומים, נתניהו קיבל סיגרים מסוג סיגלו 5, שמחירם מגיע לקצת יותר מ-20 דולר ליחידה באריזה של חמש יחידות.
סיגר נתניהו סיגרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד