ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מרגי: מחבל ארור. אם זה היה תלוי בי - הייתי קובר אותו עם ראש חזיר

חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס, שנחשב לקול מתון במפלגה ואף מזוהה עם מחנה המרכז, שחרר הבוקר התבטאות חריפה מאד אודות המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים אתמול • הלוויות ארבעת הנרצחים התקיימו הבוקר - כל הפרטים

מרגי: מחבל ארור. אם זה היה תלוי בי - הייתי קובר אותו עם ראש חזיר
זינדל, פלאש90

פיגוע הדריסה אתמול (ראשון) בארמון הנציב בירושלים החזיר את הישראלים לפרופורציות הנכונות, בזמן שעד עתה הם היו עסוקים בוויכוח על ימין ושמאל, תאגיד ורשות השידור וכמובן חקירות ראש הממשלה ונוני מוזס.

הבוקר יצא יו"ר ועדת החינוך ‏בכנסת ח"כ יעקב מרגי משלוותו. מרגי, שנחשב גורם מתון במפלגת ש"ס, התייחס לפיגוע האכזרי שאירע אתמול וכתב כי אם זה היה תלוי בו - הוא היה קובר את המחבל עם ראש של חזיר.

"מחבל ארור שאם היה תלוי בי הייתי קובר אותו עם ראש חזיר", צייץ מרגי והוסיף כי "דווקא הוא החזיר אותנו למציאות והבהיר לנו מי האויב האמיתי, לא ימין ולא שמאל".

בתגובה השיב לו סגן ראש עיריית אלעד צוריאל קריספל כי "האויב האמיתי זה הפילוג והקיטוב בעם, עם ישראל הקטן יכול יכל לא מזמן לכל עמי ערב הסובבים אותנו ב-6 ימים מזהירים, הפילוג הוא ממאיר".

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים', היום יתקיימו הלוויותיהם של ארבעת הנרצחים בפיגוע הקשה אמש. לווייתה של סגן יעל יקותיאל ז"ל תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול. לווייתה של סגן שיר חג'אג' ז"ל תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. לווייתה של סגן משנה שירה צור ז"ל תתקיים בשעה 14:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה. לווייתו של סגן משנה ארז אורבך ז"ל תתקיים בשעה 11:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בכפר עציון.

(רגע הפיגוע)
יעקב מרגי שס מחבל פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד