י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הניה שוחט מציגה: "כך תתפנקי על חשבון הלקוחות שלך"

מוכרת בפייסבוק? דרך מצוינת לתת ללקוחות שלך הרגשה שאת עושה להן טוב על הלב ועל הדרך למכור עוד כמה מוצרים • הניה שוחט מציגה את תעשיית השיווק באינטרנט בעין שונה • אזהרת הומור

הניה שוחט מציגה: "כך תתפנקי על חשבון הלקוחות שלך"



לרשת החברתית יש חיים משל עצמה – בזאת אין ספק, וכל "ירוק" בתחום כבר יודע. נכון, יש כאלו ששוכחים שיש חיים מעבר למסך, ויש אנשים שמשקיעים במדיה הווירטואלית הזו את כל מרצם וטיפת אנרגיה שנותרה בגופם.

ההיי לייט של הפעילות ברשת הוא שיווק. הדרכים רבות, שונות, משונות עד ביזאריות. אין לזלזל בכלי השיווקי הזה, שבנה הרבה מאוד עסקים קטנים, קטנטנים ואולי אף בלתי קיימים כלל.

אחת הדמויות המעניינות והצבעוניות ברחבי הרשת, היא הניה שוחט. אישה צעירה, חרדית, שנונה ומלאה תיבול פולני בניחוח מזרחי. כל פוסט – פלפל חריף.

סביר להניח שאם את אושיית פייסבוק מפורסמת, בלוגרית אופנה, או עיתונאית שמסתובבת בכל השקה, אחד מהפוסטים שלה בוודאי תפס גם אותך לא מוכנה.

כך למשל היא מצאה את דרכה לגחך על צורת שיווק מאוד מסוימת ברשת החברתית, בה חברות, אנשי מקצוע שונים מעניקים הנחה לרגל אירוע אישי כזה או אחר בחייהם. כמובן מדובר בצורת ראיה אחת אפשרית על הנושא. יש נשים שיגידו שלהן לא משנה הסיבה, העיקר שיש הנחה, ובכלל, יום הולדת זו באמת סיבה למסיבה.






לא רק השיווק באינטרנט מצחיק אותה, אלא גם חברים חילוניים בעבודה, שמגלים בורות בכל הנוגע לכיסוי הראש, לדוגמה. לפיכך היא הכינה מסמך מסודר שאותו ניתן לגזור ולשמור, ולאחר מכן להודות לה על השירות:



תוכלו לראות אותה מצהירה שחור על גבי פוסט ויראלי, כל מה שאמא אחרת תכחיש לנצח נצחים, מה שיגרור עשרות תגובות מזדהות, בין צחוק לרצינות והרבה כאב בטן:




יש כל כך הרבה דרכים וצורות להביט ישר ללבן של העיניים של העולם הווירטואלי ולקחת אותו למקומות שאנחנו רוצים או צריכים. בעיניי, אם כבר רשת חברתית, אז לפחות שיהיה הומור - גם אם הוא לפעמים אפור/שחור.



פייסבוק שיווק לקוחות הניה שוחט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד