י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מרכזים יהודיים בארה"ב פונו מחשש לפצצה

בתי ספר יהודיים במיאמי ביץ' ובתי חב"ד באורלנדו פונו בשל התרעות על פצצה שהוטמנה במקום. המשטרה חוקרת

אילוסטרציה (רויטרס)
אילוסטרציה (רויטרס)

בתי ספר יהודיים במיאמי ביץ' ובתי חב"ד באורלנדו פונו בשל התרעות על פצצה שהוטמנה במקום.

בתי הספר במיאמי פונו בשל התרעות טלפוניות בהן הודיע אלמוני כי הטמין פצצה בבניין. המקרה אירע בבית הספר היהודי ברחוב 11155 SW 112t, כאשר לבית הספר הגיעה שיחת טלפון אנונימית שבה הודיע אלמוני על פצצה שהוטמנה בבית הספר.

המשטרה שהגיעה למקום פינתה את הילדים מהבניין ובדקה את האזור. משטרת מיאמי דיווחה כי ממש באותו זמן התקבלה שיחה דומה גם במשרדי בית הספר Alper JCC. המשטרה הגיעה גם לשם ופינתה את האנשים.

לאחר בדיקה התברר כי מדובר בהתרעות שווא וכעת מנסה המשטרה לאתר את האחראי למעשה.

ביום חמישי האחרון התקבלו שיחות דומות בבתי חב"ד בעיר אורלנדו שבפלורידה. הרב יוסף קוניקוב שליח חב"ד באורלנדו, סיפר לכלי התקשורת כי "ביום חמישי האחרון טלפן אלמוני לבית חב"ד והודיע על פצצה שהוטמנה במקום. הודענו מיד למשטרה שפינתה את כולנו מהבניין למשך שעה ארוכה עד שהסתיימו הבדיקות, וב"ה הכל היה בסדר וזו הייתה התרעת שווא".

לדבריו, "מאוחר יותר התקבלה שיחת טלפון בבית חב"ד נוסף בעיר בה הודיע אלמוני כי הם בדרך אלינו לפגוע בנו. הזעקנו את המשטרה שנתנה לנו הוראה להסתגר בתוך בית חב"ד, אין יוצא ואין בא. במשך שעה ארוכה בדקה המשטרה את כל האזור ולאחר זמן, כשהתברר שהכל בסדר, שוחררנו".

"המשטרה חוקרת את נסיבות המקרים, אבל הנחת העבודה היא שמדובר בצעירים גויים אנטישמיים שרצו להפחיד את הציבור", אמר הרב קוניקוב.
התראה פצצה בתי ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד