י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בושה: 'חרד"ק' על מודעת אבל לחייל מאלעד

נראה שבמאבק של הקיצונים נגד החיילים החרדים נחצו כל הקווים, אך לאחרונה נחצה קו אדום בוהק עם התנהגות מבישה של אלמונים שכתבו על מודעת אבל של חייל תושב אלעד את המילה "חרד"ק" ואף הביעו שמחה על מותו

מודעת האבל שהושחתה
מודעת האבל שהושחתה

נראה שבמאבק של הקיצונים נגד החיילים החרדים נחצו כל הקווים, אך לאחרונה נחצה קו אדום בוהק עם התנהגות מבישה של אלמונים שכתבו על מודעת אבל של חייל תושב אלעד את המילה "חרד"ק" ואף הביעו שמחה על מותו.

כזכור, במוצאי שבת האחרון נהרגו שני תושבי אלעד בתאונת דרכים, בהם חייל, לאחר שאופנוע עליו רכבו עף מגשר בשעה שהיו בדרכם חזרה משבת של ערכים. בפתח בית החייל תלתה משפחתו מודעת אבל של צה"ל על פטירתו של בנם - יוסף חיים מזרחי ז"ל, חייל שח"ר ששירת באגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה בצה"ל.

מנחמים שהגיעו אתמול לנחם את המשפחה נדהמו לגלות כי אלמונים כתבו בנבזות וברשעות את המילה "חרד"ק" על מודעת האבל ואף שינו את הנוסח - במקום "בצער רב" ל"בשמחה".

"אני לא מאמין שאנשים הגיעו לתהומות כאלה של שפלות שהם כותבים כך על אדם צעיר שנהרג" אמר אחד הנוכחים שאף צילם את המודעה.


זירת התאונה בה נהרגו. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"גם מילות גנאי על חיילים חרדים היא מיותרת וגורמת לשסעים בעם, אבל על אדם שנפטר? למה? מי שעשה זאת איבד את הזכות להיקרא אדם" אמר בצער.

כזכור, כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", יוסף חיים מזרחי ז"ל וחברו, ניראל כהן ז"ל, מאלעד, השתתפו בשבת של ערכים שהתקיימה במלון 'גליל' בנתניה, בהשתתפות הרב זמיר כהן והרב מיכאל לסרי.

בדרכם חזרה הגיעו השניים לביתם ומשם יצאו למסיבת יום הולדת. במהלך נסיעה על כביש 471 עפו השניים מהגשר, מסיבה שטרם ברורה, והתרסקו על כביש 4 כשהם במצב אנוש. השניים פונו לבית החולים תל השומר, שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותם.



חרדק אלעד מודעת אבל חיילים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד