ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

נחשף: מה הציע נוני מוזס לראש הממשלה נתניהו בפגישה ביניהם?

"הצעת שוחד" • חלק מפרטי הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס, שעומדת במרכז החקירה נגד ראש הממשלה, נחשפים: ההצעה הקורצת של מוזס, איך הגיב נתניהו ומי יזם את הפגישות • כל הפרטים

נתניהו ומוזס. צילום: פלאש 90
נתניהו ומוזס. צילום: פלאש 90

"הצעת שוחד מובהקת" • חלק מפרטי הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס, שעומדת במרכז החקירה נגד ראש הממשלה, נחשפים: מה הציע מוזס לראש הממשלה, איך הגיב נתניהו, ההצעה שעמדה על הפרק ומי יזם את הפגישות.

על פי דיווח של גיא פלג ב"חדשות 2", מוזס הציע לראש הממשלה עסקה קורצת במיוחד לפיה, הוא ידאג להשאיר אותו בשלטון במידה ונתניהו יסייע לו להגביל את המתחרה העיקרי - "ישראל היום".

על פי הדיווח, מוזס הציע לנתניהו: "אם אני ואתה נסכים על חוק, אני אעשה כל מה שאני יכול כדי שתהיה פה כמה זמן שתרצה. אני מסתכל לך בעיניים ואומר לך את זה בצורה הברורה ביותר".

על פי דיווח מקביל של של גידי וייץ ב"הארץ", ראש הממשלה התחייב בפני מוזס לפעול להשלמת העסקה ביניהם עם תום מערכת הבחירות לכנסת ה-20.

עוד דווח כי בין נתניהו למוזס התקיימה סדרה של פגישות ובידי המשטרה הקלטות של כמה משיחות אלו.

על פי הדיווח ב"הארץ", מוזס, שמלבד היותו מו"ל ידיעות אחרונות משמש גם כעורך האחראי של העיתון, הציע לנתניהו לבחור כמה עיתונאים מטעמו, והבטיח להעסיק אותם בכלי התקשורת של הקבוצה באופן מיידי.

כאמור, ראש הממשלה מצדו התייחס בחיוב להצעה שפרס בפניו מוזס, הבטיח שיפעל לקידום העניין, ואמר כי יצטרך לבדוק כיצד לממש את העסקה ביניהם עם פוליטיקאים אחרים.

כידוע, לבסוף העסקה שנרקמה בין השניים לא יצאה אל הפועל, זאת לאחר ההגייסות המוחלטת של קבוצת ידיעות אחרונות לקידום מועמדותו של יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג, מה שהביא לפיצוץ המגעים החשאיים.

פרט חשוב נוסף שנחשף הערב מדבר על כך שמי שיזם את הפגישות החשאיות הוא דווקא ראש הממשלה, כך על פי הדיווח של וייץ.

בנוסף, דווח כי מתחילת הדרך היה קונצנזוס בצמרת המשטרה והפרקליטות שהעסקה שהניח מוזס בפני נתניהו מקפלת בתוכה הצעת שוחד מובהקת.

מוזס סירב להתייחס לדברים ב"הארץ". מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי "כל הפרשיות כביכול התבררו כעורבא פרח, וכך יהיה גם לגבי הטענות המתפרסמות בתקשורת כעת. אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום – כי אין כלום".
בנימין נתניהו נוני מוזס ידיעות אחרונות פגישה ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד