כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

תיעוד: אזולאי התהלך בחדרה וטרפד הפגנה נגדו

שר הדתות דוד אזולאי הגיע לחדרה לסיור עבודה. במהלך הסיור יצאו כמה מבני העדה האתיופית להפגנה מולו, זאת על רקע פרשת "מוהל האתיופים". אזולאי לא התרגש, הזמין את המפגינים לפגישה שבסופה הודו לו המפגינים • תיעוד

אזואלי, היום בחדרה
אזואלי, היום בחדרה

דרמה קטנה נרשמה היום (שלישי) בעת ששר הדתות דוד אזולאי ביקר בסיור עבודה בעיר חדרה. ל"בחדרי חרדים" נודע כי בעת שהלך ברחובה של עיר המתינו לו מפגינים מבני העדה האתיופית שביקשו למחות על פרשת המוהל בעיר.

באופן מפתיע, הזמין אזולאי את נציגי המפגינים לפגישה מיידית עמו, בה הסביר להם את עמדתו בנושא - ואת העובדה כי הביע מחאה חריפה מעל כל במה על ביטויי הגזענות שנשמעו בנושא כלפי העדה האתיופית. בנוסף, פירט אזולאי למפגינים את הצעדים שננקטו כנגד המוהל בעקבות התבטאויותיו.

המפגש עם השר, שהתחיל בהפגנה נגדו - הסתיים ברוח טובה. נציגי הקהילה אמרו לאזולאי כי הם שמחים לראות כי "השר מבין את הנושא ופועל בנחישות למיגור כל גילוי גזענות ולשילוב בני העדה בישראל".

קודם לכן, את הסיור התחיל השר במועצה הדתית בעיר, ועמד מקרוב על צרכי הדת השונים בעיר.

את השר ליוו בכירי משרדו ואנשי הלשכה על מנת לקדם ולטפל בצרכי הדת השונים. ראשי המועצה הדתית העלו בפני השר את מצבם העגום של המקוואות בעיר, ואזולאי מצידו הבטיח כי "יוקצו המשאבים לשיפוצים הנדרשים להעמיד לרשות באי המקוואות מקום ראוי באופן מכובד".

לאחר מכן המשיך אזולאי לסיור בבית ספר היסודי לבנות "תהילה" השייך לרשת מעיין החינוך התורני, ומשם המשיך לקביעת מזוזה בתיכון לבנות "באר מרים" בעיר.

בנוסף, קיים אזולאי פגישת עבודה עם ראש העיר חדרה צבי גנדלמן ועם בועז ביטון המשנה לראש העיר חדרה ויו"ר ש"ס בעיר וכן עם אישים נוספים.











דוד אזולאי אתיופים הפגנה מוהל האתיופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד