י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תל אביב - מונטריאול: קו תעופה חדש ב-10.5 שעות

חברת התעופה הקנדית אייר-טראנסאט תפעיל קו ראשון בין שתי הערים • בנוסף לטיסות הישירות, תציע החברה באתר האינטרנט שלה חבילות נופש הכוללות מקומות לינה וסיורים מודרכים

מטוס אייר-טראנסאט. צילום: יח"צ
מטוס אייר-טראנסאט. צילום: יח"צ



חברת התעופה הקנדית אייר-טראנסאט (air-transat) הודיעה על פתיחת קו חדש ראשון שיחבר בטיסה ישירה בין תל אביב למונטריאול שבקנדה. הקו החדש יחל לפעול מיוני הקרוב, וטיסות בקו צפויות לפעול פעמיים בשבוע, בימים שני וחמישי. טיסה מתל אביב למונטריאול תימשך עשר שעות וחצי, וממונטריאול לתל אביב - כ-9 שעות וחצי. זהו הקו הראשון שתפעיל החברה במזרח התיכון.

בנוסף לטיסות הישירות, תציע אייר-טראנסאט באתר האינטרנט שלה חבילות נופש הכוללות מקומות לינה וסיורים מודרכים, על מנת להכיר טוב יותר את תל-אביב וירושלים ואת מיטב האטרקציות הנמצאות באזורים אלה.

"הביקוש לטיסות ישירות בקו תל-אביב מונטריאול גבוה בקרב נוסעים המבקרים חברים ומשפחה בשתי הערים, ובקרב אלו המחפשים אטרקציות תיירותיות חדשות", סיפר אניק גראר, מנכ"ל טראנסט טורס קנדה. "מלבד תל אביב, המציעה אפשרויות בתחומי התרבות, הגסטרונומיה וחיי הלילה, ישראל היא יעד אידיאלי עבור נוסעים המעוניינים לשלב היסטוריה ומורשת", הוסיף גראר.

חברת אייר-טראנסאט נוסדה בשנת 1986 והיא מפעילה קווים ל-63 יעדים משדות התעופה במונטריאול וטורנטו, רובם באירופה ובדרום אמריקה.

שר התיירות יריב לוין, שהגדיר את הגדלת מספר מושבי הטיסה בקווים לישראל כיעד משמעותי של המשרד לשנת הפעילות הנוכחית, אמר כי "פתיחת נתיב אוויר חדש היא הוכחה נוספת להצלחתם של מאמצי השיווק בהם נקטנו. חברות תעופה רואות את ישראל כיעד תיירותי מבוקש עם פוטנציאל כלכלי".

לוין הוסיף כי "משרד התיירות רואה את טראנסאט כשותף אשר יסייע להגדיל את מספר המבקרים המגיעים לישראל, ואנו מקווים לראות נתיבים חדשים נוספים נפתחים בקרוב". גם חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה על פתיחת קו חדש מהונג קונג לתל אביב במהלך 2017, לצד חברות הלואו-קוסט ויזאייר וראיינאייר, שפתחו גם הן השנה קווים חדשים במטרה להגדיל פעילות בישראל.

כיום, מפעילות אל על ואייר קנדה קווים ישירים לטורונטו, ונוסעים שמעוניינים להגיע למונטריאול מחויבים לטיסת המשך בקנדה או טיסה דרך אירופה עם אחת מחברות התעופה האירופאיות. עלות טיסה מתל אביב למונטריאול בסוף חודש מרץ (כולל טיסת ההמשך מטורנטו למונטריאול), תחל במחיר של 806 דולר, וככל שמתקדמים לקראת אפריל יכולים המחירים להגיע ליותר מ-2,500 דולר.

איירטראנסאט תצטרך להציע מחירים אטרקטיבים למול ההיצע הקיים, והתקווה היא כי מתחרה נוספת תגרום להורדת מחירים ליעד בקרב כלל החברות.
קו תעופה מונטריאול אייר-טראנסאט תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד