ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

סערה בהודו: צוות צילום ישראלי נאלץ להימלט מהמדינה

צוות הצילום הישראלי נמלט מהמלון בו שהה לאחר שחששו לחייהם • תמונה לקטלוג אופנה שצולמה במקום קדוש להינדים, עוררה את סערת רוחם, כמו גם האופן בו צולמה • החברה מסרה כי תהיה בקשר עם השגרירות על מנת לוודא שלא יהיה שימוש בתמונה פוגענית

סערה בהודו: צוות צילום ישראלי נאלץ להימלט מהמדינה



צוות צילום ישראלי עזב את הודו לאחר שתמונות שהופצו ברשת החברתית - עוררו סערה בתקשורת ההודית.

חברת האופנה הישראלית twentyfourseven מקבוצת רנואר, שלחה צוות צילום של עשרות אנשים לצילום קטלוג קיץ ברג'סטאן – הודו. הלוקיישנים באתרים השונים תואמו עם חברה הודית להפקות.

אחת התמונות במהלך סט הצילומים, הצליחה לגרום לסערה כה גדולה, שהבריחה את כל הצוות הישראלי אל מחוץ למדינה.

התמונה צולמה על פסל פיל ונראה שמדובר במקום הסמוך למקדש הינדי. יצויין כי הדוגמנית צולמה בלבוש שאינו הולם, מה שגרם לכעס גדול בתקשורת ההודית, אליה הגיעו כמה תמונות מהזירה. "מדובר בפגיעה ברגשות הציבור", כך דווח.

לפי ידיעה באתר YNET, הצוות הישראלי חשש לתגובות זועמות ונמלט למלון אחר מהמלון בו שהה, ובשלב מסוים דיווח לשגרירות הישראלית כי הם בסכנת חיים.

משרד החוץ מסר בתגובה למקרה: "משרד החוץ שב וקורא מעל כל במה אפשרית, כמו גם בהמלצות למטייל הישראלי, כי יש לנהוג ברגישות המתבקשת בביקור במקומות בעל מאפיינים דתיים, תרבותיים או סמליים בעלי חשיבות רבה לתושבי המקום".

מרשת האופנה twentyfourseven נמסר: "כבכל נסיעה, שכר צוות ההפקה של החברה חברת הפקה מקומית מנוסה, מקצועית ומומלצת שהייתה מופקדת על תיאומי הצילומים ודאגה מראש לכל האישורים הרשמיים מול הרשויות המקומיות שבתחומן צולם הקמפיין. במהלך הצילומים האירה חברת ההפקה המקומית את עיני החברה כי למרות קבלת האישורים לצילומים, נפגעו רגשותיהם של המקומיים והתעורר הד שלילי בתקשורת המקומית. ראשי ההפקה קיבלו החלטה מידית להפסיק את הצילומים ולשוב לישראל". עוד מסרו כי החברה תעמוד בקשר מול השגרירות ההודית בישראל כדי להימנע משימוש בחומרים ותמונות שעשויים לפגוע ברגשות הציבור ההודי.
אופנה הודו סערה רנואר קטלוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד