ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

גפני חשף: 'גם אותי עיתונאים ניסו לשחד; אנשים עפו מהחדר'. האזינו

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, חשף היום כי בדומה למקרה נוני מוזס וראש הממשלה נתניהו, גם אליו פנו עיתונאים והציעו לו 'סיקור הוגן'. בנוסף, גפני חשף כי היו בעלי עניין שהציעו לו הטבות, אך הם "עפו מהחדר" • האזינו

אילוסטרציה (מרים אלסטר, פלאש 90)
אילוסטרציה (מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, אמר הבוקר כי הוא מוטרד מהדיווחים על ניסיונות הסחיטה לכאורה מצידו של מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בראיון למנדי ריזל בתוכנית "הבוקר" ברדיו 101.5FM אמר גפני: "אני נתקלתי בתופעות כאלה, אבל אף פעם לא חשבתי שזה בעייתי".

גפני גילה: "בא עיתונאי ואומר לי 'תמסור לי ידיעות, אני אתן לך סיקור אוהד יותר'. אף פעם לא עשיתי את זה. אמרתי להם שלא בא בחשבון, אני מבקש סיקור אמת, בשבילי סיקור אמת זה סיקור טוב".

גפני אף סיפר כי היו בעלי עניין שניסו להציע לו הטבות, אבל "עפו מהחדר".



"אני 27 שנים בכנסת, לא היה לי אף פעם דבר כזה. זה שרמזו ושלחו, זה בסדר, לא מעבר לעניין הזה. היו עלי לחצים רבים מאוד בשישינסקי, עם חברות הגז. פעמים רבות היו נושאים שעלו על סדר היום שהיה לזה משמעות כספית עצומה ואינטרסים מובהקים. אני יכול להגיד לך בוודאות שברוך השם ידיי נקיות".

כאמור, הדברים מגיעים על רקע הדיווחים אמש לפיהם, מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס הציע לראש הממשלה בנימין נתניהו סיקור אוהד בתמורה להעברת החוק נגד ישראל היום. על פי הדיווחים, מוזס אמר לנתניהו: "אם אני ואתה נסכים על חוק, אני אעשה כל מה שאני יכול כדי שתהיה פה כמה זמן שתרצה. אני מסתכל לך בעיניים ואומר לך את זה בצורה הברורה ביותר".

על פי הדיווחים, מי שיזם את הפגישות הוא נתניהו, שהתחייב בפני מוזס לפעול להשלמת העסקה ביניהם עם תום מערכת הבחירות לכנסת ה-20.

על פי הדיווח ב"הארץ", מוזס, שמלבד היותו מו"ל ידיעות אחרונות משמש גם כעורך האחראי של העיתון, הציע לנתניהו לבחור כמה עיתונאים מטעמו, והבטיח להעסיק אותם בכלי התקשורת של הקבוצה באופן מיידי.

כאמור, ראש הממשלה מצדו התייחס בחיוב להצעה שפרס בפניו מוזס, הבטיח שיפעל לקידום העניין, ואמר כי יצטרך לבדוק כיצד לממש את העסקה ביניהם עם פוליטיקאים אחרים.
משה גפני בנימין נתניהו נוני מוזס סחיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד