י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

טראמפ משיב אש: "הכל שקר; אנחנו חיים בגרמניה הנאצית?"

נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ משיב אש לידיעות האחרונות על החומר המביך שמחזיקה עליו רוסיה: "סוכנויות הביון לא היו צריכות לאפשר את דליפת הידיעות השקריות לציבור. אנחנו חיים בגרמניה הנאצית?" • רוסיה הכחישה הדיווחים

דונלד טראמפ (רויטרס)
דונלד טראמפ (רויטרס)

נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ משיב אש לידיעות האחרונות על החומר המביך לכאורה שמחזיקה עליו רוסיה. בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו הכחיש טראמפ את הדיווחים ואף הזכיר את גרמניה הנאצית.

"סוכנויות הביון לא היו צריכות לאפשר את דליפת הידיעות השקריות לציבור. אנחנו חיים בגרמניה הנאצית?" צייץ טראמפ לפני זמן קצר. בתוך כך, בממשל הרוסי מכחישים את הדברים וטוענים כי הם לא מחזיקים בחומרים מביכים על טראמפ וכי כל הדיווחים כוזבים.

קודם לכן שיגר טראמפ סדרת ציוצים בהם כתב: "ניצחתי את הבחירות בקלות, הקמתי תנועה חברתית גדולה והיריבים המושחתים שלי מנסים להמעיט מהניצחון באמצעות ידיעות כוזבות. מדינה עצובה.

"רוסיה מעולם לא ניסתה לסחוט אותי. אין לי שום דבר עם רוסיה, לא דילים, לא הלוואות, לא כלום. רוסיה הכחישה את הדיווחים על הסחיטה והצהירה כי מדובר בידיעות כוזבות. מאוד לא הוגן".

אתמול כתב טראמפ בתגובה לדיווחים: "הכל שקר. מדובר בציד מכשפות פוליטי".

כזכור, אמש דיווחו כלי התקשורת בארה"ב כי על פי דו"ח מודיעין שסיפק סוכן בריטי לשעבר עם קשרים ברוסיה, בידי הממשל הרוסי מידע כלכלי ואישי מביך על טראמפ, מידע שעלול להביא לסחיטה של טראמפ בידי הרוסים.

הדיווחים על אותו תזכיר מודיעין גרמו לרעידת אדמה פוליטית של ממש בארה"ב וסוקרו בהרחבה בכל כלי התקשורת המרכזיים.

המידע עצמו הוצג לפני הנשיא הנבחר, וכעת עמלים בבולשת הפדרלית ללמוד את מידת דיוקן של האשמות שהגיעו ממקור ברוסיה. למרות שהבולשת הציגה בפני טראמפ את המידע - צוות המעבר של הנשיא סירב להגיב על הפרסום.
דונלד טראמפ רוסיה סחיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד