כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

התפתחות נוספת בפרשת נתניהו-מוזס: השר יריב לוין מסר עדות

התפתחות נוספת בפרשת נתניהו מוזס: שר התיירות יריב לוין מסר עדות במשטרה בפרשה. הערכות: המשטרה בודקת האם ראש הממשלה ניסה לקדם את חוק ישראל היום כפי שהבטיח למוזס

ראש הממשלה בנימין נתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (יונתן זינדל, פלאש 90)

התפתחות בפרשת נתניהו-מוזס: שר התיירות יריב לוין מסר עדות בתחילת השבוע במשטרה בפרשת השוחד לכאורה בה חשודים ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס.

על פי הדיווח ב"הארץ", לוין אישר כי מסר עדות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה. על פי ההערכות, המשטרה בודקת האם נתניהו ניסה לקדם את חוק ישראל היום כפי שהבטיח למוזס בפגישתם, כך על פי הדיווחים אמש.

כאמור, ההערכה היא כי לוין זומן למשטרה כדי לבדוק האם נתניהו פנה אליו בקשר להבטחה שנתן למוזס - אישור החוק שייאלץ את "ישראל היום" לגבות תשלום עבור העיתון, דבר שהיה מחזק את ידיעות אחרונות בבעלות מוזס.

כזכור החוק עבר בקריאה טרומית חרף התנגדות נתניהו ומספר שבועות לאחר מכן החליט נתניהו לפטר את השרים לבני ולפיד וללכת לבחירות.

בימים הקרובים צפויים להעיד בפרשה זו דמויות נוספות מהעולם הפוליטי והעסקי.

כזכור, אמש נחשף ב"חדשות 2" כי מוזס הציע לראש הממשלה עסקה קורצת במיוחד לפיה, הוא ידאג להשאיר אותו בשלטון במידה ונתניהו יסייע לו להגביל את המתחרה העיקרי - "ישראל היום". על פי הדיווח, מוזס הציע לנתניהו: "אם אני ואתה נסכים על חוק, אני אעשה כל מה שאני יכול כדי שתהיה פה כמה זמן שתרצה. אני מסתכל לך בעיניים ואומר לך את זה בצורה הברורה ביותר".

על פי דיווח מקביל של גידי וייץ ב"הארץ", ראש הממשלה התחייב בפני מוזס לפעול להשלמת העסקה ביניהם עם תום מערכת הבחירות לכנסת ה-20. עוד דווח כי בין נתניהו למוזס התקיימה סדרה של פגישות ובידי המשטרה הקלטות של כמה משיחות אלו.

עוד דווח כי מוזס הציע לנתניהו לבחור כמה עיתונאים מטעמו, והבטיח להעסיק אותם בכלי התקשורת של הקבוצה באופן מיידי. ראש הממשלה מצדו התייחס בחיוב להצעה שפרס בפניו מוזס, הבטיח שיפעל לקידום העניין, ואמר כי יצטרך לבדוק כיצד לממש את העסקה ביניהם עם פוליטיקאים אחרים.

נתניהו מסר אמש בתגובה כי "לא יהיה כלום כי כלום" ועורכי דינו של מוזס מסרו כי אין באפשרותם להתייחס לפרטי החקירה וכי כדאי להמתין לסיום החקירה, אז תתבהר התמונה המלאה.
בנימין נתניהו נוני מוזס יריב לוין שוחד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד