כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

סערת השלט הרפורמי. הרב רבינוביץ: "נוגד את מתווה הכותל"

סערת השלט הרפורמי שנחשפה ב"בחדרי חרדים": ממכתב ששיגר רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ, עולה כי עיריית ירושלים שתלתה את השלט, פעלה בניגוד למתווה הכותל

השלט בכותל
השלט בכותל

סערת השלט הרפורמי שנחשפה ב"בחדרי חרדים" לא עוצרת. ממכתב ששיגר רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ, עולה כי עיריית ירושלים שתלתה את השלט, פעלה בניגוד למתווה הכותל, שגובש מטעם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במכתב הבהרה ששיגר הרב רבינוביץ לעו"ד אלדד רבינוביץ מ'בצדק', נכתב כי "השלטים של רחבת "עזרת ישראל" שהצגת בפני לא נעשו באישורי או בהתייעצות עימי. יתירה מכך, במתווה שגיבשה הועדה מטעם ראש הממשלה נאמר כי לא יוצבו שלטי הכוונה ברחבת הכותל המערבי לרחבה זו".

כזכור, הסערה החלה לאחר שהתברר בסוף השבוע שעבר כי בכניסה לרחבת הרפורמים בכותל הדרומי נתלה שילוט עם הכיתוב 'עזרת ישראל'. בעקבות פנייתו של עו"ד רבינוביץ העירייה הסירה את השלט ולאחר יממה החזירה אותו בטענה כי מתקיים הליך של קבלת אישור לתלייתו. לבסוף הבוקר השלט הוסר וכפי שדווח ב"בחדרי חרדים".

עו"ד רבינוביץ אומר הערב ל"בחדרי חרדים" כי "אני שמח לראות שלאחר שהעירייה הכירה באי חוקיות של השילוט, גם רב הכותל הנושא בסמכות החוקית הודיע שהשלטים לא חוקיים ועל כן לא ניתן יהיה להציבם מחדש".



שלט בכותל מתווה הכותל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד