כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

כשישראל היום עוקץ את ...שרה נתניהו

חקירות ראש הממשלה ורעייתו מסעירים את החברה בישראל, ובחברת יינות אחת החליטו לעשות מזה קמפיין. ומה הייתה ההחלטה בישראל היום?

כשישראל היום עוקץ את ...שרה נתניהו
מתוך 'ישראל היום'



על רקע חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו סביב השיחות עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס, ועל רקע החשדות כי רעייתו שרה קיבלה בקבוקי שמפניה וורדה באופן לכאורה אסור, הבוקר (חמישי) מתפרסם קמפיין שיווקי שהצליח להרגיז את הרשת כולה.

בקמפיין של חברת 'יין בעיר', נכתב באותיות קידוש לבנה: "שרה, יש עוד יינות חוץ משפניה וורודה", מטרת הקמפיין להציע מגוון יינות – ולשם כך בחברת היינות עשו שימוש ציני ולא ראוי בחשדות על אשת ראש הממשלה.

יתרה מכך, הפרסום הבעייתי פורסם הבוקר גם בעיתון הבית של ראש הממשלה "ישראל היום", על גבי עמוד שלם, מה שמעורר את השאלה, האם עורכי העיתון שמו לב לפרסום הבעייתי ולמרות זאת הם אישרו אותו או שהוא חמק מתחת לאפם.

עם קשר או בלי קשר, יודגש כי יחסי נתניהו עם 'ישראל היום' לא כתמול שלשום, וגורמים ב'ישראל היום' אמרו ל'בחדרי חרדים' כי "שינוי המדיניות מגיע מלמעלה, לאחר שיחסיו של בעל העיתון שלדון אדלסון עם ראש ההמשלה – מעט עלו על שרטון בחודשיים האחרונים".

ממשרד הפרסום 'שביט וזהו' שמייצג את 'יין בעיר' נמסר ל"בחדרי חרדים" כי "זה מקובל בעולם הפרסום לעלות קמפיינים בסגנון כזה, לא נקטנו שום עמדה וזה נעשה בחיוך לאחר שבכלל כל הנושא הזה של חקירת ראש הממשלה – יצא מפרופורציה".
שרה נתניהו ישראל היום בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד