כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הקבלות בידי המשטרה: למי רכש ארנון מילצ'ן משקאות אלכוהוליים ב-57 אלף שקל

חדשות 2 דיווחו הערב כי בידי המשטרה חשבוניות עבור המשקאות האלכוהוליים שרכש ארנון מילצ'ן ב-2012-2010 והיא בודקת אם הועברו למשפחת נתניהו. פרקליטה של שרה נתניהו: "הטעייה כפולה ומכוונת של הציבור"

מילצ'ן ונתניהו (פלאש 90)
מילצ'ן ונתניהו (פלאש 90)



חדשות 2 דיווחו הערב (ה') כי בידי המשטרה נמצאות כרטיסיות הזמנת המשקאות האלכוהוליים שרכש כביכול איש העסקים ארנון מילצ'ן בעבור ראש הממשלה, בנימין נתניהו. לפי הדיווח, לאחר פתיחת חקירת המשטרה בנושא ריכזו גורמים מטעמו של מילצ'ן את החשבוניות עבור המשקאות האלכוהוליים שרכש בחנות ברחוב גלגלי הפלדה בהרצליה - בעשרות אלפי שקלים.

בערוץ 2 טוענים כי מהחשבוניות עולים תדירות ההזמנות והתאריכים שבהן נעשו ההזמנות. בין השאר ניתן להסיק על-פיהן כי מילצ' רכש משקאות בשווי אלפי שקלים מדי חודש. חלק מההזמנות אף בוצעו יום לאחר יום. לפי הדיווח, ב-2012-2010 הזמין מילצ'ן משקאות בסכום כולל של יותר מ-57 אלף שקלים. כעת יבדקו חוקרי המשטרה אם כל המשקאות שנרכשו נשלחו לבית משפחת נתניהו ושימשו טובת הנאה

בנוסף, עמית סגל דיווח הערב ב"מהדורה המרכזית" כי השר אריה דרעי הודיע כי "אם החקירה תוביל לכתב אישום ולפרישת ראש הממשלה - ש"ס לא תיתן את ידה לאף ממשלה חלופית או מועמדת חלופי. אנחנו כולנו נלך לבחירות".

הערב נחקרה גם שרה נתניהו, שככל הנראה אישרה את רוב העובדות בכל הקשור למשקאות שהעביר מילצ'ן, אך טענה כי מדובר בחילופי מתנות לגיטימיים בין חברים ובין שתי המשפחות.

מפרקליטה של רעיית ראש הממשלה, עו״ד יוסי כהן נמסר בתגובה: "בכתבה ששודרה יש הטעייה כפולה ומכוונת של הציבור בניסיון לשייך למשפחת נתניהו את כל הוצאות המשקאות של משפחת מילצ'ן. אגב, משפחת נתניהו מעולם לא קיבלה ממילצן שמפניה מסוג דון פרניון".
בנימין נתניהו ארנון מילצ'ן משטרת ישראל משקאות אלכוהוליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד