י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הוארך מעצרו של ראש הישיבה החשוד בתקיפת תלמיד

ראש הישיבה שנעצר אתמול לארץ לאחר שנמלט לניו יורק - הובא בפני בית המשפט שהאריך את מעצרו. כל הפרטים

מעצר, צילום ארכיון: פלאש90
מעצר, צילום ארכיון: פלאש90

אשם או לא אשם? בית משפט השלום בירושלים היום (שישי) האריך עד ליום שני את מעצרו של ראש הישיבה כבן 45 החשוד בתקיפת תלמיד.

כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', במשטרת ישראל התקבל דיווח על חשד לביצוע מעשים חמורים בקטין על ידי חשוד כבן 45 המשמש כרב ומתגורר באזור גזרת בנימין. הדיווח התקבל לפני כחצי שנה, על ביצוע מעשים מגונים שאירעו בשנת 2014.

בעת קבלת הדיווח במשטרת מחוז ש"י, עוד בטרם נפתחה חקירה, בחשד פורסם ב'בחדרי חרדים' וראש הישיבה עלה על טיסה לארצות הברית. לפני כשבועיים - לאחר שהתברר למשטרה כי החשוד שב חזרה, הוא נעצר אתמול לחקירה.

בחקירתו הכחיש את המיוחס לו והיום הוארך מעצרו בבית משפט השלום בירושלים עד ליום שני הבא. כמו כן, במעמד הדיון ולבקשת סנגורו של החשוד, הורתה השופטת לאסור פרסום פרטים מזהים אודותיו.

ל'בחדרי חרים' נודע כי רבה של העיר מודיעין עילית, הרב מאיר קסלר, שוחח עם חוקרי המשטרה אולם סירב למסור עדות. "באופן כללי יש מספר רבנים בעיר שמסרבים למסור עדויות. חלק מהם זה מוסכם עם פרקליטות מחוז מרכז כי הם מטפלים בבעיות מסוג אלו בעיר" אמר החוקר רס"מ ליאור אסרף בדיון.

פרקליט ראש הישיבה, עו"ד אריאל עטריצילום: פרקליט ראש הישיבה, עו"ד אריאל עטרי
פרקליט ראש הישיבה, עו"ד אריאל עטרי

עו"ד אריאל עטרי, פרקליטו של ראש הישיבה, מסר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בעלילת דם". לדבריו, המתלונן הינו צעיר שנזרק מישיבה קודמת לאחר תקיפה של תלמידים אחרים. "כשנודע לראש הישיבה כי הצעיר מבצע עבירות נגד תלמידים גם בישיבה שלו לא היסס, גילה אחריות וזרק אותו מהישיבה כדי להגן על שלומם של יתר התלמידים".

לדברי עורך הדין עטרי, "נקמתו של הצעיר העבריין לא אחרה להגיע והוא הגיש תלונה כוזבת נגד ראש הישיבה. המתלונן סובל מבעיות אמינות קשות שלא היסס להשמיץ את הוריו ואחותו באזני תלמידים אחרים ושכנע אנשים במרמה לתרום כספים לאמו שתבדל"א בטענה שהיא גוססת ולקח את הכספים לכיסו. אנו מצפים שהתמונה המלאה תיחשף בימים הקרובים. כשתסתיים החקירה בכוונתנו לדרוש את העמדת הצעיר לדין פלילי בגין מסירת עדות שקר".
ראש הישיבה התוקף מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד