כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אהוד ברק: "יהיו כתבי אישום בפרשת מוזס-נתניהו; נוני מוזס צריך להתפטר"

בתגובה להתפתחויות האחרונות בפרשת מוזס-נתניהו קרא הערב ראש הממשלה לשעבר לפרסם את תוכן הקלטות שבידי המשטרה

אהוד ברק. צילום: פלאש 90
אהוד ברק. צילום: פלאש 90



ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, פירסם הערב (ה') בפייסבוק תגובה להתפתחויות האחרונות בפרשת נתניהו-מוזס הנחקרת בימים אלה על-ידי המשטרה. בין השאר, קרא למו"ל העיתון ארנון (נוני) מוזס להתפטר מתפקידו כעורך האחראי. "אני משוכנע שהיפרדות מתפקיד העורך הראשי הוא מהמעט שמר מוזס יכול לעשות היום כדי להציל את כבודו ואת מורשת שני הדורות שקדמו לו", כתב ברק.

עוד קרא ברק לפרסם פומבית את תוכן קלטות השיחות בין נתניהו למוזס, הנמצאות בידי המשטרה. "כל יום שעובר מבלי שהקלטות מושמעות לכלל הציבור מעבה יותר ויותר את העננה הכבדה הנקשרת והולכת מעל ראשו של היועץ", טען ברק.

ברק הוסיף: "'מנזר השתקנים׳ - בעוד זמן לא ארוך יתבהרו רוב פרטי פרשת ביבי-נוני.
יהיו אני מעריך גם כתבי אישום. יהיה גם שיח ציבורי. זיכרו, אנו האזרחים זכאים לתבוע דין וחשבון לא רק מהחוטאים. גם מהשותקים. מהו פשר ׳מנזר השתקנים׳ של שחקני המפתח בפוליטיקה הישראלית ב-20 השנים האחרונות? הייתכן כי חלקם ׳פונקו׳ בעבר באופן שמעיק עליהם בבואם לאמר היום אמת?"

ברק החמיא לתגובתם של העורך הראשי של "ידיעות אחרונות" ובכירי עיתונאיו על תגובתם לפרשה והתייחס לדבריו של השופט בדימוס אליהו מצא: "מי שהאזין היום לסגן (בדימוס) של נשיא בית המשפט העליון - מוצא עצמו מטולטל. השופט אליהו מצא, איש זהיר בלשונו ורב סמכות, רואה בפרשת ביבי-נוני את יסודות השוחד, מעלה תהיות על אופן הטיפול ועומד על זכות הציבור להאזין לקלטות. גם השופטת העליונה (בדימוס) דליה דורנר קראה פומבית לפרסום הקלטות... הרי ביבי ונוני יודעים בדיוק מה יש בהן. ואף נחקרו על כך. ומי יעז לטעון שאין בהקשבה לקלטות שיחות השוחד כל עניין לציבור? מנדלבליט?"
אהוד ברק בנימין נתניהו נוני מוזס ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד