כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

"חוקרי יחידת להב 433 נהגו בשרה נתניהו בבריונות, בזלזול ובחוסר כבוד"

עו"ד יוסי כהן: שעות ספורות אחרי סיום חקירתה החלו להתפרסם באתרי החדשות השונים עובדות כוזבות, מסולפות ומעוותות אודות החקירה • כהן מבקש מהיועמ"ש להורות למח"ש לחקור מי הדליף את המידע הכוזב לטענתו

עו"ד יוסי כהן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
עו"ד יוסי כהן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



עו"ד יוסי כהן, פרקליטה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו שיגר היום (א) מכתב תלונה ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט ולמחלקה לחקירות שוטרים, בגין הדלפות מגמתיות וכוזבות לדבריו לאמצעי התקשורת.

נתניהו מסרה ביום רביעי האחרון את עדותה בפני חוקרי יחידת להב 433 של המשטרה. "במהלך חקירתה, נהגו בה חוקרי היחידה בבריונות, בזלזול ובחוסר כבוד". טוען כהן. עוד לדבריו, שעות ספורות אחרי סיום חקירתה החלו להתפרסם באתרי החדשות השונים עובדות כוזבות, מסולפות ומעוותות אודות החקירה.

כהן מציין כי במהלך אחת הכתבות שהתפרסמה ב-Mako נחשפו חשבוניות ומסמכים שונים מהחקירה ונכתב בה כי בידי המשטרה מסמך בו מופיעים פרטי הרכישה על סך יותר מ-50 אלף שקל בין 2010 ל-2012. "הדברים אינם משקפים את שהתרחש בפועל ומהווים הדלפה עוינת ומגמתית", כותב כהן. לדבריו, מדובר בבידוי ראיות, בשיבוש הליכי חקירה ובהצגה מטעה במתכוון של הדברים". כהן מבקש מהיועץ המשפטי לממשלה להורות למח"ש לחקור מי הדליף את המידע הכוזב לטענתו, שמצא את דרכו לתקשורת.
בנימין נתניהו יוסי כהן שרה נתניהו להב 433 אביחי מנדלבליט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד