י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כבר לא על שולחן המנתחים – הדור החדש של טיפולי הקוסמטיקה

טרנד הטיפולים והשינויים הקוסמטיים מגיע גם למגזר החרדי. יותר ויותר נשים וגם גברים מגיעים למכוני קוסמטיקה ייעודיים. "אם עד לפני עשור היו מעט מאוד שבחרו לשפר את המראה כיום בישראל 2017 נשים וגברים מהמגזר החרדי לא מתביישים ופונים לטיפולי אסתטיקה", מסביר ד"ר יאיר גילוני, רופא בכיר לרפואה אסתטית. שאלנו אותו מה הטרנדים החדשניים כיום? מה החידושים ועל מה חשוב להתעקש.

כבר לא על שולחן המנתחים – הדור החדש של טיפולי הקוסמטיקה

לפני הכל, יש להבין כי בניגוד למה שנהוג לחשוב, שהליכים קוסמטיים הינם כואבים ומצריכים טיפול כירורגי, או לכל הפחות, שאיבות והזרקות.

היום ישנם טיפולים מתקדמים המניבים תוצאות מרשימות בשיפור המראה

אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא מילוי קמטי הבעה מסביב לשפתיים והרמת עפעפיים, מסביר ד"ר גילוני. עם השנים וההתבגרות סימני הגיל עושים את שלהם ועור הפנים הופך לרופף יותר באזורים שונים. לדוגמא, אזור העפעפיים: השינויים בעפעפיים העליונים יוצרים מראה 'עייף' יותר והדבר עלול להוביל לאי נוחות ולדימוי עצמי נמוך. אם עד לפני שנים ספורות להרים עפעפיים נדרשו המטופלת או המטופל לעבור ניתוח פולשני להסרת העור המיותר, כיום קיים מכשיר ייחודי בשם Plexer העובד על אנרגיית פלסמה.

הרמת עפעפיים באמצעות מכשיר הPlexer מבוצעת ללא הכנה. אין צורך בהרדמה או בזריקות כלשהן. מדובר במכשיר הפועל על אנרגיית הפלזמה המאדה את את העודף ופועלת על שכבת האפידרמיס בלבד (שכבת העור החיצונית ביותר). בימים שלאחר הטיפול, הגוף ירפא את המקום. הטיפול מביא לקיצור התאים האלסטיים (פיברובלסטים) וכך נוצר אפקט המתיחה.

אם כבר נגענו באסתטיקה של הפנים, הייתי רוצה לדבר על טיפול חדשני לטיפול לאיחוי הצלקות לאחר הופעת פצעי בגרות ואקנה. לא מעט צעירות וצעירים שסבלו בשנות ההתבגרות מפצעי בגרות ואקנה, מוצאים עצמם בסוף שנות הערה תחילת שנות הערים עם לא מעט צלקות, תלוי כמובן בחומרת הופעת הפצעים ואופי הטיפול בהם. עד לא מזמן הטיפולים שהוצעו היו טיפולי פילינג עמוק, פילינג מכני, הזרקות ולייזר. אלו טיפולים שנמשכו זמן ארוך ועלולים לגרום לתופעות לוואי לא נעימות. כיום, אני מציע במרפאתי טיפול חדשני באמצעות גלי רדיו המשלב שימוש במכשיר חדשני הנקרא ENDYMED. המכשיר פועל בעזרת גלי רדיו RF ונחשב לבעל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם.

טיפול נוסף שמאוד נפוץ גם אצל גברים וכמובן, נשים הוא טיפול בפיגמנטציה. כתמי העור שנגרמים בעקבות חשיפה רבה לשמש, הריונות ואפילו טיפול תרופתי הופכים את התופעה לשכיחה מאוד במיוחד בישראל שטופת השמש ובדגש על גילאים מבוגרים יותר, לאחר שהעור עובר תהליכים רבים. כתמי הפיגמנטציה נוצרים בעקבות הצורך של העור להגן על עצמו מקרני השמש. בפועל, כאשר הם מופיעים הם עלולים להפריע למראה החיצוני ולהקנות מראה מבוגר יותר. גם כאן יש כיום מכשיר המבוסס ל טכנולוגיה מתקדמת. אם עד לפני כמה שנים השיטות הפופולאריות היו הלייזר וה-IPL, או פילינג עמוק טיפולים אשר לא הפגינו יעילות באזורים כמו גב היד. כיום ניתן לבצע טיפולים עם מכשיר ה plexer עליו דיברנו קודם. גם כאן הוא עובד על אידוי העור וחידושו.

לפרטים>>
ניתוחים פלסטיים טיפוח ויופי טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד