י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מעצר חלק מהחשודים בסחיטה הוארך עד ליום שישי

חשד לסחיטה של חבר המועצה מש"ס - בית המשפט האריך את מעצר ארבעת החשודים בפרשה, עד ליום שישי

החשוד המרכזי מובא להארכת מעצרו. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
החשוד המרכזי מובא להארכת מעצרו. צילום: יונתן זינדל, פלאש90

ארבעת החשודים בסחיטה של נציג סיעת ש"ס בעיריית ירושלים הובאו הבוקר (שלישי) לבית המשפט, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בשבעה ימים.

בית המשפט האריך את מעצרם עד ליום שישי. ‏תיק החקירה כונה על ידי החוקרים "שומר שבת", על שם ההקלטות שפורסמו על חבר מועצת עיריית ירושלים שגרמו להתפטרותו תוך סחיטה.

כזכור, לפני כשלושה חודשים הגיש חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם ש"ס את התפטרותו במפתיע. לאחר מספר ימים הגיש חבר המועצה תלונה במשטרה כי גורמים אינטרסנטיים סחטו אותו באמצעות הקלטות שהוצאו ממנו בדרך לא כשרה, לכאורה.

בעקבות כך נעצרו אתמול ארבעה חשודים, בהם שני אנשים המזוהים עם סיעת ש"ס ושני עיתונאים נוספים.

רותם ניר, עורך דינו של אחד החשודים המרכזיים בפרשה מבהיר ואומר "מרשי נחקר מספר פעמים במהלך החודש החולף, בחשד למעורבות בפרשה המדוברת. לאורך חקירתו שיתף פעולה באופן מלא עם חוקריו, כאשר מסתמן כי נפל קורבן להתנהלות נפסדת של אי אילו גורמים, אשר עשו שימוש פסול תוך ניצול מעמדו כעיתונאי בכיר המסקר תדיר את המגזר החרדי". עוד הוסיף בשיחה ל'בחדרי' כי "באופן זה, הפציר בחוקריו להעמיק בחקירה ולברר את זהות הגורם האחראי למחדל. מדאיג ומצער גם יחד, אופן התנהלות היחידה החוקרת, המבקשת להטיל דופי במרשנו, שלא לצורך, שעה שזהות הדמויות המשפיעות והעומדות אחר הדברים ידועות ומוכרות לה היטב.

עו"ד שי ויזלברג שמייצג את אחד החשודים מטעם הסניגוריה הציבורית אמר כי "החשוד מכחיש את כל החשדות שהועלו בפניו, לטענתו הוא אינו פעיל פוליטי ואין לו קשר לפרשה".


עו"ד יאיר נהוראי המייצג חשוד נוסף אמר כי "כל חיבור בין מרשי לפרשה - בטעות יסודו, ואנו בטוחים כי צדקתו תתברר במהרה".
סחיטה חבר מועצה שס הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד