י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

עיצוב מטבחים צבעוניים – גיוון במטבח!

המטבח הוא לב הבית - כיצד נעצב אותו בצורה שתתן לנו את ההרגשה הטובה ביותר להיות בו? מודרני, כפרי, צבעוני • כל מה שרציתם לדעת על עיצוב מטבחים צבעוניים

עיצוב מטבחים צבעוניים – גיוון במטבח!
לא לגעת

עיצוב מטבחים הוא חלק משמעותי ומהנה במיוחד בעיצוב הבית. לאנשים שונים ישנו טעם עיצובי שונה, לא רק במה שנוגע לעיצוב המטבח, אך בו באופן מיוחד. מטבחים מגיעים כיום בעשרות סגנונות עיצוביים, כולם יפהפיים, כל אחד בסגנונו. בזכות המבחר הגדול, כל אדם וכל משפחה יכולים לבחור את המטבח המתאים להם, האהוב עליהם והיפה ביותר לטעמם. כאשר בוחרים מטבח, ישנם שיקולים רבים, כמו פרקטיקה, איכות, מחיר ועוד. אך השיקול המעניין ביותר הוא כמובן השיקול העיצובי, אשר משתנה באופן משמעותי ממשפחה למשפחה, עד כדי כך שכמעט שאי אפשר לראות שני מטבחים זהים – לכל בית יש מטבח ייחודי לו.

עיצוב מטבחים מודרניים
מרבית המטבחים, בכל הסגנונות, צבועים בצבע אחיד או בגוונים דומים. השוני העיקרי מתבטא בגוון הנבחר: ישנם מטבחים מודרניים בהירים, בגווני לבן ושמנת, או בגווני עץ טבעי בהיר. לעומתם ישנם מטבחים בגוונים כהים, כמו גווני עץ כהים ואפילו גגונים של שחור ואפור. במקביל לשני הסוגים הללו, קיימים גם מטבחים צבעוניים, אשר צבועים בגוון אחד או בכמה צבעים שונים, כולם צבעוניים ומעניינים.

עיצוב מטבחים צבעוניים
אנשים רבים אוהבים צבעוניות, נועזות ומראה חי ומרענן. עיצוב מטבחים צבעוניים אכן מעניק חיות למטבח, ומראה מרענן ושונה מהרגיל. עם זאת, עיצוב מטבח צבעוני לא יכול להכיל את כל הצבעים בעולם. תארו לכם מטבח שבו ארון אחד צבוע באדום, השני בכחול והשלישי בצהוב, משטחי העבודה צבועים בירוק והמגרות מפוספסות בסגול ובוורוד... המטבח הזה לא יהיה יפה, בלשון המעטה. עיצוב מטבחים צבעוניים צריך להיעשות בצורה הגיונית ואסתטית, על מנת שיתקבל מראה נאה. אין זה אומר שאי אפשר לשלב מספר צבעים במטבח, אלא שיש לעשות זאת בטוב טעם, וללא צעקנות יתר.

יצירת גוונים
הדרך הנעימה ביותר לעיצוב מטבחים כפריים צבעוניים, היא לבחור צבע אחד, ולהשתמש במספר גוונים שלו. אפילו צבע מפתיע כמו סגול, יכול ליצור מטבח מרהיב, אם משלבים בין גוון כהה לגוון בהיר של הסגול, כאשר הארונות, למשל, צבועים בגוון הכהה, ואילו משטחי העבודות כמו גם הידיות השונות במטבח, צבועים בגוון הבהיר.
מטבחים עיצוב מטבח מטבח צבעוני כפרי מודרני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד