כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אתם חייבים לשמוע את 'חייבים להודות' • האזינו

לאחר שנים של עמל מוציא המלחין ישראל מאיר פרידברג את אלבומו 'חייבים להודות', יצירת מופת המשלבת לחני רגש עם שירי שמחה סוחפים, בהשתתפותם של זמרים וילדי פלא רבים • האזינו לשיר הנושא של האלבום

אתם חייבים לשמוע את 'חייבים להודות' • האזינו

לאחר שנים של עמל מוציא המלחין ר' ישראל מאיר פרידברג את אלבומו 'חייבים להודות', דיסק משובח הכולל 9 רצועות, כולן יצירות מופת של לחני רגש ושירי שמחה סוחפים שהולחנו על ידו פרידברג עצמו לאירועים מיוחדים, וחלקם זכו לתהודה אדירה. הלחנים רגשיים לצד קצביים, שירי רוממות לצד שירי שמחה, כולם באסופה אחת ההופכת לניגון יהודי סוחף.

באלבום, עליו מנצח ביד אמן היוצר יהושע פריד, נוטלים חלק מיטב האומנים, ביניהם: שרולי ורדיגר, אברימי רוט, זאנוויל וויינברגר, ברוך ויזל, מוטי ויזל ומקהלת 'נרננה'. גם מקומם של ילדי הפלא לא נפקד, ובאלבום החדש תוכלו לשמוע את יענקי שטרן, פנחס הלוי, דודי פוקס ויענקי הלפגוט.

שמו של שיר הנושא של האלבום 'חייבים להודות', טומן בתוכו מסר מיוחד של חובת תודה והודאה גם ברגעי קושי ומכאוב או כל נסיון אחר - חייב האדם להודות. עולם הנגינה ושירת הנשמה של פרידברג יצרו את הלחן 'קה ריבון', בשבת בה ישב שבעה על פטירת בנו הילד יצחק משולם זושא ז''ל, ומאז החליט להשקיע כוחות של רגש ונשמה כשהוא מעניק להיכלי התורה והחסידות אוצרות שהפכו לנכסי צאן ברזל ומושרים במקהלות עם, שמחות ובאירועי קודש רבים.

האזינו ל'חייבים להודות:

חייבים להודות ישראל מאיר פרידברג יהושע פריד סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד