כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מצמרר: יום לפני החתונה - האם במצב קשה ומשפחת פרוש זועקת לעזרה

מצמרר: יום לפני החתונה, כשהאם נמצאת במצב קשה בבית החולים והחובות הולכים ונערמים, משפחת פרוש ממאה שערים זועקת לעזרה • צפו

אב המשפחה
אב המשפחה



מצמרר: הקושי בחיתון ילדים במגזר החרדי הולך ונעשה קשה יותר משנה לשנה. משפחות רבות כורעות תחת הנטל הכבד, אבל ישנן משפחות שנישואי הילדים מביאים אותן לפת לחם של ממש.

כך הוא סיפורה של משפחת פרוש המתגוררת בשכונת מאה שערים. המשפחה, המונה שמונה ילדים, תערוך מחר (רביעי) את שמחת החתונה לבנם השני, מאיר, כאשר הטיפולים באמו, החולה במחלה הארורה, הביאו את המשפחה לחובות גדולים במיוחד ואין באפשרות המשפחה לערוך את החתונה בצורה מכובדת.



אב המשפחה, אהרון, עזב את עבודתו לצורך טיפול במשפחה וברעייתו, כבר התחייב לאולם, לתזמורת, לקייטרינג, לצלם, ויממה לפני השמחה אין עדיין מאיפה לממן את צורכי החתונה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי אב המשפחה, שעזב את תפקידו כמתווך נדל"ן, מנסה להשיג מימון ל- 60,000 שקל מידי חודש לתרופה מצילת חיים בשם אווסטין לאשתו החולה.

מקורביו של האבא מספרים ל"בחדרי חרדים" כי מדובר באדם נורמטיבי שעבד והתפרנס יפה כמתווך, ואף היה גומל חסדים, אך כעת נקלע למבוי סתום.

אהרון פרוש אמר הערב ל"בחדרי חרדים": "המצב קשה מאוד. מדובר בתרופה שאין אותה בסל התרופות, אני אובד עצות. יש לי חוב של 50 אלף שקל בבנק, ואני סוחב מחודש לחודש. כעת אי אפשר להמשיך להלוות עוד מהבנק, בנוסף לחוב".

לדבריו, "7 שנים המצב כבר ככה, אבל עכשיו הגיעו מים עד נפש. לפני שנה עזבתי את עבודתי בתיווך וחנות הרהיטים שהייתה למשפחה גם נסגרה. לא היתה לי ברירה, הייתי חייב לטפל בילדים וברעייתי".

האב נאנח ואומר ל"בחדרי חרדים": "אני כעת בבית חולים, מחר הבן מתחתן, ואני מקווה שיהיה לי מאיפה לממן את הוצאות החתונה. האמא תגיע באמבולנס מיוחד של יד שרה. המוח שלה מתפקד, אבל היא משותקת. מרגע לרגע המצב מידרדר. אני מבקש גם מגולשי האתר, תתפללו לרפואתה של יהודית בת מרים".

לעזרה בתרומות: מספר חשבון הבנק של יהודית פרוש: בנק דיסקונט, סניף 064, חשבון 85743.
משפחת פרוש המחלה הארורה תרומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד