י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'ראש הישיבה והתקיפה': עורך הדין מדבר. צפו

פרשת ראש הישיבה החשוד בתקיפה: פרקליטו של ראש הישיבה, עו"ד אריאל עטרי, פירט בשיחה עם "בחדרי חרדים" את טענות ראש הישיבה: "מדובר בחקירה שערורייתית. התלמיד שהתלונן מתנקם בראש הישיבה" • במקביל, ל"בחדרי חרדים" נודע כי באופן תמוה נקבע הדיון בערעור ראש הישיבה למחר, פחות מיממה לפני מועד סיום מעצרו • צפו בדברי הפרקליט

פרקליטו של ראש הישיבה עו"ד אריאל עטרי
פרקליטו של ראש הישיבה עו"ד אריאל עטרי צילום: אורי לנץ, פלאש 90

מעצרו של ראש הישיבה החשוד בתקיפת תלמיד הוארך אתמול בשלושה ימים עד ליום חמישי. פרקליטו, עו"ד אריאל עטרי, הגיש לאחר הדיון ערר על ההחלטה וביקש לשחררו, אולם באופן תמוה נקבע הדיון למחר (ד'), פחות מיממה לפני מועד סיום מעצרו.

"מדובר בחקירה שערורייתית" אומר פרקליטו ל"בחדרי חרדים". "ראש הישיבה גילה שאותו תלמיד ביצע עבירות חמורות מאוד בתלמידים אחרים בישיבה. הוא דאג לזרוק אותו מהישיבה כדי לשמור על שלומם של התלמידים האחרים".

לדברי עורך הדין, בשם ראש הישיבה החשוד, "אותו תלמיד עבריין התנקם בראש הישיבה והלך והגיש נגדו עלילה כוזבת כאילו הוא פגע בו. כבר במהלך חקירתו הראשונה מסר ראש הישיבה גרסה מפורטת ומלאה. הוא הפנה את המשטרה לשורה של עדים שיכולים ללמד על כך שעדות התלמיד היא שקר וכזב. אולם, המשטרה למרבה הצער בחרה לטמון את ראשה באדמה ולא לחקור את אותם אנשים. זאת הסיבה שבגללה אנחנו נמצאים כאן".


צילום: אלי שלזינגר

גם השופטת מיקה בנקי התייחסה לכך בדיון כפי שדווח אתמול ב'בחדרי' ובמקביל להארכת מעצרו הורתה לחוקרים כי ישימו דגש לחקור גם אנשים שיכולים להעיד על חפותו של ראש הישיבה. "אין לי ספק שברגע שתגבה עדות מאותם תלמידים אחרים, תבין המשטרה שהעבריין האמיתי לא נמצא במעצר והגיע הזמן לעצור את אותו תלמיד עבריין וראש הישיבה ישוחרר באופן מיידי" הוסיף עו"ד עטרי.

"לצערנו בתי המשפט ממהרים להתרשם מתלונות של אנשים שמתלוננים בעבירות מן הסוג הדומה" אמר עו"ד עטרי והעביר ביקורת על כך ש"השופטת לא שמה ליבה לכך שלא נחקרו העדים שאותם ביקשנו לחקור. ברגע שהעדויות האלה תגבנה גם השופטת, וכל שופט אחר, תורה על שחרורו של ראש הישיבה מאחר ומדובר באדם נקי וצח כשלג".

כאמור, מחר (ד') יתקיים דיון בערר בפני השופט עודד שחם בבית משפט במחוזי בירושלים, אך ישנו סיכוי לא קטן כי הערר יידחה בעקבות הסמיכות למועד סיום הארכת המעצר עליה הוגש הערר.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני כחצי שנה, נפתחה חקירה בעניינו של ראש הישיבה והשמועה על כך הגיעה גם לאוזנו. במקום להתמודד עם החשדות העדיף לעלות על טיסה לארה"ב שם שהה בחודשים האחרונים.

"נמאס לו להסתתר, הוא החליט להתמודד עם החשדות ולהפריך אותן" אמר קרוב משפחתו בשיחה ל'בחדרי', "כשהוא נחת בארץ איש לא עצר אותו וגם לאחר שבועיים בהם כיהן בתפקיד חינוכי בישיבה אחרת לא זומן לחקירה. הוא ניגש לתחנת המשטרה על מנת שיחקרו אותו, הוא רוצה לסיים את עינוי הדין".
ראש ישיבה חקירה אריאל עטרי משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד