כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

שדרנית גלגל"צ כתבה "גם אני הייתי דורסת שוטר" - ופוטרה מיידית

שדרנית גלגל"צ, חן אלמליח, הגיבה לפיגוע הדריסה הלילה, בו נרצח שוטר, ואמרה כי "גם אני הייתי דורסת שוטר". בתחנה הצבאית לא התמהמהו ופיטרו אותה באופן מיידי: "‏למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גל"צ וגלגל"צ"

(צילום: קובי גדעון, פלאש 90)
(צילום: קובי גדעון, פלאש 90) צילום: קובי גדעון, פלאש 90

סערה בתקשורת הישראלית: שדרנית גלגל"צ, חן אלמליח, הגיבה לפיגוע הדריסה הלילה, בו נרצח שוטר, ואמרה כי "גם אני הייתי דורסת שוטר". בתחנה הצבאית לא התמהמהו ופיטרו אותה באופן מיידי.

אלמליח, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט שהביע תמיכה במחבל שרצח היום את השוטר ארז עמדי לוי הי"ד. "גם אני הייתי דורסת שוטר אם היו מפנים אותי בכוח מהבית כדי לבנות יישוב לאנשים חזקים ממני, ואל תדברו איתי על חינוך".

בעקבות כך, מפקד גל"צ ירון דקל החליט לפטר את אלימלח באופן מיידי. דקל כתב בחשבון הטוויטר שלו: ‏"למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גל"צ וגלגל"צ. לכן החלטתי על סיום התקשרות מיידי עם חן אלמליח".

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", השוטר ארז לוי, בן 34 מיבנה, נרצח היום בפיגוע דריסה במהלך העימותים הקשים בין כוחות המשטרה לתושבי הכפר הבדואי אום אל-חיראן.

אלמליח הסירה את הפוסט, ככל הנראה בעקבות התגובות הזועמות, אך צילום מסך של הסטטוס רץ ברשתות החברתיות.

אודי ירושלמי, דובר גל"צ, מסר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אין מקום בגל"צ ובגלגל"צ לשדרית המביעה תמיכה בדריסתו המכוונת של שוטר, על כן הוחלט לסיים לאלתר את ההתקשרות עם חן אלמליח".
גלגלצ חן אלמליח ירון דקל דריסת שוטר פיטורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד