י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כבר לא רק שלהבת: גלעד פוטולסקי יוצא לקריירת סולו

אחרי למעלה מ-20 שנה של ניהול תזמורת 'שלהבת', יוצא המוזיקאי גלעד פוטולסקי לקריירת סולו חדשה, והבונוס - אלבום חדש בדרך • כל הפרטים

כבר לא רק שלהבת: גלעד פוטולסקי יוצא לקריירת סולו

כבר יותר מ-20 שנה היא נמצאת בקדמת הבמה. תזמורת 'שלהבת' של גלעד פוטולסקי הספיקה להופיע באינספור אירועים שונים ומגוונים: דינרים, שמחות בית השואבה, וכמובן - חתונות לרוב. במשך הזמן הפיקה התזתמורת גם לא מעט אלבומים משובחים שזכו לתהודה מרשימה.

לאורך השנים קיבל גלעד פוטולסקי, מנהלה המוזיקלי של הלהקה, אין ספור פניות להופיע כזמר עצמאי, פניות שלרוב נענו בסירוב מסיבות שונות. פוטולוסקי, אם להיות כנים, לא חש בנוח להופיע בגפו, בעוד חברי הלהקה לא מופיעים.

20 שנה חלפו, שוק המוזיקה השתנה, ובעיקר - פוטולסקי הרגיש כי זה הזמן להציג את יכולותיו גם כזמר בפני עצמו. "דברים השתנו, הוא אומר ל'בחדרי חרדים'. "כולם מופיעים עם כולם, היה ביקוש גדול והחלטנו ללכת על זה".

כשהוא אומר 'על זה', הוא מתכוון לקריירת סולו. פוטלוסקי, בן 45 ממודיעין עילית, מחליט לשנות פאזה. תזמורתו 'שלהבת' אמנם ממשיכה ותמשיך להופיע, אך במקביל יתחיל פוטולסקי להופיע בצורה רשמית כזמר חתונות עצמאי החל מראש חדש אדר הקרוב.

נכון, הוא כבר הופיע בעבר מספר פעמים כזמר. גם בוידאו שתראו בתחתית הכתבה הוא מופיע עם תזמורתו, בתפקיד הזמר. הפעם זה לתמיד, כמו שאומרים. פוטולסקי מתכוון להופיע עם מגוון התזמורות הקיימות בשוק, הן בחתונות והן באירועים חגיגיים אחרים.

קריירת הסולו החדשה של בעל המנגן הוותיק לא מסתכמת באירועים בלבד. בימים אלה עובד פוטולסקי על אלבום סולו חדש שייצא בהמשך, ובניגוד לאלבומי הלהקה שיצאו בעבר, הפעם יראו אור לראשונה חומרים מקוריים משלו. כמעבד בחסד עליון, כל העיבודים באלבום החדש יהיו רשומים על שמו, ולעומתם - בגזרת הביצועים מתכוון גלעד לשתף פעולה עם אמנים נוספים, שיבצעו יחד אתו חלק מהשירים באלבום החדש.

האלבום החדש יורכב מלחנים שונים ומגוונים מאד, כשעל חלקם יהיו חתומים מלחינים בעלי שם. יחד עם זאת, על חלק מהלחנים רשומים אנשים פרטיים ששלחו את יצירותיהם לפוטולסקי. הוא, מצדו, מאמין מאד ביצירה אישית מאנשים אלמוניים, ועל כן הוא מזמין את מי שחושב שיש לו את הלהיט הבא לשלוח אותו למייל האישי, בכתובת: [email protected]

גלעד פוטולסקי תזמורת שלהבת להקה קריירת סולו זמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד