כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לאחר שלוש שנים: נכד ראשון למנחם שטארק הי"ד

שלוש שנים אחרי הרצח הנורא שטילטל את הקהילה החרדית, וקרוב מאד לישורת האחרונה במשפטם של הרוצחים והמתכננים - בשורה טובה שטפה בשמחה מתפרצת את בני הקהילה השבוע

מזל טוב, צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש90
מזל טוב, צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש90

שמחה בקהילה החסידית בוויליאמסבורג: נכד ראשון לנגיד ר' מנחם שטארק הי"ד, שנרצח ונשדד באכזריות לפני שלוש שנים. התינוק נולד ביום שלישי בבית חולים מנהטן לביתו הבכורה של ר' מנחם שטארק, שנישאה לפני שנה.

הידיעה על לידתו של הנכד, שמן הסתם ייקרא על שם סבו, עשתה כנפיים וריגשה את מכריו וחבריו. בהודעה שהופצה נאמר - "יום שנכפל בו כי טוב לסדר ותחיינה את הילדים.. וייטב אלוקים למיילדות: מנחם שטארק ע"ה האט באקומען זיין ערשטע אייניקעל, א בן זכר למזל טוב".

שלוש שנים חלפו מאז אותו יום חמישי, הלילה שבין ה-5 בינואר 2014 ל-6 בינואר, שבו נשדד ונרצח באכזריות איש החסד הנגיד ר' מנחם שטארק ע"ה. ר' מנחם נחטף בלילה מושלג כאשר יצא ממשרדו הנמצא לא הרחק מבתו. בחוץ המתינו לו שני צעירים שמטרתם הייתה לחטוף ולשדוד את ר' מנחם איש הנדל"ן. השניים הכניסו בכוח את ר' מנחם לרכב שהמתין בחוץ, ר' מנחם נאבק בשוביו, ואלו הפעילו כוח כדי להתגבר עליו, חנקו אותו, ולמחרת שרפו את גופתו והשליכו אותה במכולת אשפה בתחנת דלק בלונג איילנד.

מאז חלפו שלוש שנים, עסקני חסידות סאטמר האיצו במשטרה להעניק סדר עדיפות ראשוני לרצח . במשך שנתיים התקשתה המשטרה לעצור את החשודים ברצח, זאת למרות שנהג הלימוזינה שהובילה את ר' מנחם שטארק כבר נעצר בשלבים המוקדמים של החקירה. המשטרה אספה עדויות, אבל רק לפני מספר חודשים הצליחה לעצור את ארבעת החשודים ברצח ולהעמידם לדין. נכון להיום, שלוש שנים אחרי הרצח האכזרי, ממתינים בקהילה החרדית לגזר הדין של ארבעת הצעירים שתכננו את הרצח האכזרי.
שטארק נכד שטארק רצח שטארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד