כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

דינוש חגגה מסיבת הודיה ויום הולדת • תיעוד מרגש

אחרי קמפיין התרמה חסר תקדים, וטיפול רפואי מסובך שעבר בהצלחה, חגגה אמש הילדה דינוש רבקין עם בני משפחתה ואמנים רבים את מסיבת ההודיה ויום הולדת 5 • צפו בתיעוד המרגש

דינוש חגגה מסיבת הודיה ויום הולדת • תיעוד מרגש
ליאת אנקונינה

מזל טוב כפול: אחרי סיפור חיים שריגש את כל המדינה, חגגה אמש (רביעי) הילדה דינוש רבקין את יום הולדתה החמישי, בשילוב מסיבת הודיה על הנס הרפואי האישי שלה.

במסיבה המרגשת שהתקיימה באולם חב"ד שבקריית מלאכי, השתתפו בני המשפחה, חברים, זמרים ואמנים. גם מקומם של הבלונים והעוגה המסורתית לא נפקד: לראשונה בחייה אכלה דינוש את עוגה דרך הפה ככל הילדים, ולא באמצעות צינור ה'זונדה' הרפואי, שהיה מופקד על תזונתה עד כה.

אנשים רבים התגייסו למסיבת ההודיה המיוחדת, בה נשא דברי הודיה סביה של דינוש, והקריא את מכתבו המחזק של הרבי מחב"ד. בחלק האומנותי הופיעו בהתנדבות הזמרים: מנדי ג'רופי, יהודה פליישמן ואלחנן וסרמן, בליוויו של הקלידן שמואל יפת, שהרקידו את הקהל בשמחה של מצווה והודיה. כמו כן הופיעו הליצן הרפואי אברימי רוט מביתר עילית, ואהרן הקוסם שריתק את דינוש והקהל במשך שעה ארוכה עם הופעה מלאה ומרתקת. גם התיעוד המצוין של הצלמת ליאת אנקונינה נעשה בהתנדבות מלאה.

שמואל גיטלר, מנכ"ל ארגון 'השמחה תנצח' שהפיק את האירוע המיוחד, אומר ל'בחדרי חרדים', כי "כאן שוב אנחנו רואים את עם ישראל בתפארתו. כולם רוצים לתרום ולסייע, רק כדי לראות את הילדה המקסימה הזו מחייכת שוב. חשוב להוסיף כי כל האמנים הגיעו בהתנדבות מלאה והכל בכדי לשמח את דינוש. נאחל לה חיים טובים ובריאים".

"זה יום מאד מרגש בשבילנו לראות את דינוש חוגגת יום הולדת ואוכלת עוגה", הוסיפה אמה חיה בהתרגשות. "אני רוצה גם לומר תודה לכל עם ישראל שתמך בנו לאורך כל הדרך, ורק בזכותו אנחנו חוגגים ומאושרים כאן הערב".



כזכור, לפני עשרה ימים נערכה קבלת פנים מרגשת בנתב"ג לדינוש שחזרה מניתוח מסובך בבוסטון. קבלת הפנים תוכננה בקפידה ובשדה התעופה חיכו לדינוש בהתרגשות אנשים רבים - עשרות בובות, עיצובי בלונים מדהימים באדיבות גב' מאיה חן, כיבוד בשפע ומוזיקה שמחה, כיאה לחג החנוכה.

'לובי נשי - בחדרי חרדים' ליווה את סיפורה של דינוש, מרגע פרסום הסרטון ובו בקשת התרומות עבור הניתוח המסובך ועד לרגעים אלו.

כזכור, לפני מספר שבועות טסה דינוש לבית החולים לילדים בבוסטון, שם עברה ניתוח מורכב לחיבור הוושט לקיבה. מיום שנולדה הייתה מחוברת לזונדה ולא טעמה טעמו של אוכל מעולם. חייה של דינוש נסובו סביב הבעיה שליוותה אותה ואף גרמה לה לבעיות חנק מעת לעת. כששמעו הוריה על הניתוח האפשרי, החליטו לעשות הכל כדי לגייס את סכום הכסף הגבוה לו נדרשו עבור ההוצאות.

אנשים טובים נרתמו למבצע מדהים ומרגש, וסכום של יותר ממיליון שקלים נאסף בזמן שיא - תוך יממה אחת בלבד מאז פתיחתו של קמפיין וירטואלי. לפני הניתוח בבוסטון נסעה דינוש עם הוריה לקברו של הרבי מיליובאוויטש והתפללה על כל התורמים. שבוע אחד בלבד לאחר שנותחה, שוחררה דינוש מבית החולים. הדבר הראשון שאכלה היה שוקולד חלבי, וכמובן זכתה לאכול אוכל של סעודת שבת ובחג החנוכה, אכלה לראשונה בחייה סופגנייה.

גלריה מהמסיבה המרגשת אמש. צילום: ליאת אנקונינה


































































דינוש קמפיין התרמה מסיבת הודיה יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד