ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הוארך בשלישת מעצרו של ראש הישיבה החשוד בתקיפה

בית משפט השלום האריך בפעם נוספת את מעצרו של ראש הישיבה החשוד בתקיפת תלמידו. לטענת ראש הישיבה, מדובר ב"נקמה" על כך שנזרק מהישיבה

צילום אילוסטרציה פלאש 90
צילום אילוסטרציה פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים האריך היום שוב את מעצרו של ראש הישיבה החשוד בתקיפת תלמיד בזמן לימודיו. החשוד, הכחיש כל קשר לתקיפה וטוען כי מדובר בנקמה אישית של התלמיד מאחר והוא נזרק מהישיבה בעקבות התנהגותו.

על פי ההחלטה, הוארך מעצרו עד ליום שני הבא אך פרקליטו עו"ד אריאל עטרי ישי לבית משפט המחוזי הגיש ערר על ההחלטה וביקש לשחררו בתנאים מגבילים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים נוספים, תוך שהם מציינים כי החקירה עומדת לקראת סיום.

במהלך הדיון עו"ד עטרי סיפר כי אדם שזומן לחקירה, ששמו נמסר לחוקרים ע"י החשוד בימים הראשונים למעצרו ושביקש שיגבו ממנו עדות, הגיע לתחנת המשטרה לאחר שמוזן, אך הוא כלל לא תושאל. "השוטרים ביקשו שיגיע למסור עדות והשוטר שנמצא כאן שולח אותו הביתה. מדובר בעד שיכול היה להפריך חלק נכבד מהטענות" אמר עו"ד עטרי.

השופטת מיקה בנקי האריכה את מעצרו עד ליום שני תוך שהיא מציינת כי זאת לאור עוצמת הראיות, מסוכנות המשיב ופעולות החקירה הרבות.

השופטת מיקה בנקי התייחסה בתחילת השבוע לטענת עו"ד אריאל עטרי כי החוקרים אינם גובים עדויות מאנשים שיכולים לטענת החשוד לשפוך אור על הפרשה ואמרה לחוקרים כי ישימו דגש לחקור גם אנשים שיכולים להעיד על חפותו של ראש הישיבה.

"מדובר בחקירה שערורייתית" אמר פרקליטו ל'בחדרי'. "ראש הישיבה גילה שאותו תלמיד ביצע עבירות חמורות מאוד בתלמידים אחרים בישיבה. הוא דאג לזרוק אותו מהישיבה כדי לשמור על שלומם של התלמידים האחרים".

"התנהלות המשטרה שערורייתית" אומר עורך הדין "במשטרה נמסרו עדויות המצביעות על שורה של עבירות שביצע המתלונן. אנו מתכוונים לעשות הכל כדי להבטיח שיעמוד למשפט פלילי בגין מעשיו הנפשעים ולשחרר את ראש הישיבה החף מפשע שעצור בגלל עלילת הדם שלו. הגשנו ערר לבית המשפט המחוזי ואנו מצפים לשחרורו המיידי".

"אין לי ספק שברגע שתיגבה עדות מאותם תלמידים אחרים, תבין המשטרה שהעבריין האמיתי לא נמצא במעצר. הגיע הזמן לעצור את אותו תלמיד עבריין ולשחרר את ראש הישיבה באופן מיידי" הוסיף עו"ד עטרי.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', לפני למעלה מחצי שנה קיבלה המשטרה דיווח על החשד כי ראש הישיבה תקף את התלמיד, אולם עוד לפני שנפתחה חקירה הוא עזב את ישראל לארצות הברית ולפני מספר שבועות שב לישראל. בשבוע שעבר הוא התייצב מיזמתו בתחנת משטרה ונעצר.

"נמאס לו להסתתר, הוא החליט להתמודד עם החשדות ולהפריך אותן" אמר קרוב משפחתו בשיחה ל'בחדרי', "כשהוא נחת בארץ איש לא עצר אותו וגם לאחר שבועיים בהם כיהן בתפקיד חינוכי בישיבה אחרת לא זומן לחקירה. ראש הישיבה ניגש לתחנת המשטרה על מנת שיחקרו אותו, והוא רוצה לסיים את עינוי הדין".
ראש ישיבה בית משפט משטרה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד