י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לונדון: הפקח העירוני דהר לעבר החרדים ופצע אותם

הקהילה החרדית בלונדון עדין מזועזעת מהמקרה האנטישמי שאירע ביום שני כאשר פקח עירוני הגיע לשכונה חרדית והחל להשתולל, דרס את אחד האברכים וחבט באברך ששכב על הריצפה

לונדון: הפקח העירוני דהר לעבר החרדים ופצע אותם
0

הקהילה החרדית בלונדון עדין מזועזעת מהמקרה האנטישמי שאירע ביום שני כאשר פקח עירוני הגיע לשכונה חרדית והחל להשתולל, דרס את אחד האברכים וחבט באברך ששכב על הריצפה.

העימות אירע ביום שני בצהרים, בשכונת האקני - שכונה המאוכלסת בציבור חרדי, כאשר פקח עירוני רכוב על אופנועו הגיע לשכונה ונעצר ליד קבוצת אברכים מקומיים. בין החרדים לבין הפקח התפתח ויכוח שהפך לעימות אלים.

עד ראיה סיפר לכלי התקשורת, כי בשלב מסוים של הויכוח, אמר אחד האברכים לפקח כי ידווח עליו לרשויות, הפקח התרגז והזהיר את הסובבים כי "יחזור לכאן עם חבריו". מיד לאחמ"כ החל לדהור עם אופנועו לעבר קבוצת האברכים החרדים שהתאספו במקום ודרס אחד מהם. גם לאחר שאופנועו נבלם במכונית שחנתה במקום, המשיך הפקח להשתולל ולהכות את האברכים כשלפי עדי ראיה השתמש עשה זאת בקסדתו ובמכשיר הקשר שלו.

בסופו של דבר הצליחו האברכים להשתלט על הפקח ואחזו בו עד שהמשטרה הגיעה למקום. דובר המשטרה הבריטית מסר כי ארבעה גברים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, נפצעו קל בתקרית. הפקח, גבר בן 30 נעצר נלקח לחקירה בחשד לגרימת חבלה. לאחר שקיבל טיפול רפואי, נחקר הפקח. הוא שוחרר בערבות ומשפטו יערך באמצע פברואר.

מהמשטרה נמסר עוד כי בתיעוד הוידאו של האירוע נראים עוברי האורח שהתעמתו עם הפקח, מתגרים בו. וכי המשטרה תגיש כתבי אישום נגד האברכים המתעמתים.

חבר מועצת העיר פירל דמירסי, אמר כי המועצה משתפת פעולה עם המשטרה בכל הקשור לחקירה.

דובר החברה בה הועסק הפקח העירוני, אמר כי החברה מחויבת לבטחונם של עובדיה ולא תסבול אלימות כלשהי נגד אנשי הצוות שלה, "נדרוש להעמיד לדין את כל מי שהתעמת עם הפקח" אמר הדובר.

האירוע תפס את כותרות כלי התקשורת המקומית, והציבור החרדי בלונדון סוער על כך שהמשטרה עומדת להגיש כתבי אישום ולהעמיד לדין את האברכים שלא נהגו באלימות ורק הגנו על עצמם מפני זעמו של הפקח. "לא יתכן שהפקח יתגרה בנו ויזהיר אותנו ש"הוא מתכוון לחזור לכאן ולטפל בנו עם חבריו" ואנחנו נשתוק" אמר לכלי התקשורת בלונדון, חרדי המתגורר בשכונה.
לונדון פקח דריסה האקני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד