י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ויליאמסבורג: גזר דינו של מאיר הרשקוביץ נדחה במפתיע

משפטו של מאיר הרשקוביץ (24), חבר ארגון השומרים בויליאמסבורג שהורשע בהכאתו של צעיר אפרו אמריקני ובגרימת עיוורון בעין אחת, נדחה במפתיע לעוד חודשיים

(רויטרס)
(רויטרס)

משפטו של מאיר הרשקוביץ (24), חבר ארגון השומרים בויליאמסבורג שהורשע בהכאתו של צעיר אפרו אמריקני ובגרימת עיוורון בעין אחת, נדחה במפתיע לעוד חודשיים.

מדובר באירוע שאירע בשכונת ויליאמסבורג בסוף 2013 כאשר קבוצה של כ-20 אברכים מקומיים -חלקם חברי ארגון השומרים, תקפה את טאג' פטרסון - סטודנט לאופנה אפרו אמריקני, שהיה חשוד בעיניהם כמי שניסה לפרוץ למכוניות של תושבים חרדיים המתגוררים בשדרת פלאשינג בשכונה.

פיטרסון סיפר בשעתו כי הגיע בשעת לילה מאוחרות לבית חברו, כאשר הותקף באכזריות על ידי 20 חרדים שהכו בו בכל חלקי גופו והנחיתו אגרוף מדויק בעינו. המשטרה, שעצרה את האברכים, שהיו ברובם חברי ארגון השומרים, לא הצליחה להשיג ראיות נגד החשודים וסרטי האבטחה מהחנויות הסמוכות נעלמו.

כתב אישום נגד הרשקוביץ התאפשר לאחר שה-DNA שלו נמצא על העקב של הנעל של פיטרסון.

הרשקוביץ הורשע כחשוד עיקרי בגרימת העיוורון של פטרסון. החשודים הנוספים - פנחס ברויאר ואברהם וינקלר, הודו באשמה וחתמו על עסקת טיעון במסגרתה נידונו לבצע 150 שעות בעבודות שירות בארגון קהילתי. השניים האחרים - אהרון הולנדר ויוסף פריד זוכו.

אתמול (ד) אמור היה השופט לגזור את גזר דינו. ידידיו של הרשקוביץ פרסמו אתמול לקראת המשפט מודעות בהן נתבקש הציבור להתפלל לישועתו של הרשקוביץ. העונש הצפוי על עברות מהסוג שבהם הורשע הרשקוביץ , נעות בין 10 ל 15 שנות מאסר.

שעה קלה לפני מועד הדיון נודע כי המשפט נדחה , וגזר הדין ינתן רק בעוד חודשיים. סטוארט סלוטניק-עורך דינו של הרשקוביץ שפנה לבית המשפט וביקש דחייה מסיבה רפואית בלתי צפויה . אמר כי מרשו חלה במחלה קשה שדורשת השגחה רפואית אינטנסיבית, וזו סיבת הדחייה.
ויליאמסבורג מאיר הרשקוביץ תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד