ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ברקת לא הוזמן לטקס - ונדחף לתמונה עם ביבי

ראש העיר ירושלים ניר ברקת מנסה לאחרונה "להיצמד" אל ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך קרה בתחילת השבוע בישיבת סיעת הליכוד וכך בטקס פתיחת מנהרות הראל, אליו לא הוזמן, אך בכל זאת הצליח להידחף לתמונה. לשכת ברקת: "לא עוסקים ברכילות"

ברקת נדחף לתמונה עם ראש הממשלה (יונתן זינדל, פלאש 90)
ברקת נדחף לתמונה עם ראש הממשלה (יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש העיר ירושלים ניר ברקת מנסה לאחרונה "להיצמד" אל ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך קרה ביום שני השבוע כאשר ברקת הגיע לישיבת סיעת הליכוד כדי לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר נחקר בימים אלו על פרשיות שונות. בתחילה ניסה ברקת לשבת בסמוך לראש הממשלה, אך לבסוף מיקמו אותו במרחק.

בניגוד לברקת, מלבד השר צחי הנגבי, שרי הליכוד נעדרו מהישיבה – כפי שהם עושים בחודשיים האחרונים. בתגובה יו"ר הקואליציה הודיע כי שר אשר לא ישתתף מעתה בישיבת סיעת הליכוד – ייענש וכי הצעות חוק שלו לא יקודמו.

לברקת חשוב להראות סביב מנהיגי המדינה. בשנים האחרונות הוא רואה את עצמו שר בממשלת ישראל – ולא רק ראש עיריית ירושלים שמתעסק בדרישות החרדים להפסיק את חילולי השבת. בתקופה זו – שמנהיגותו של נתניהו נסדקת והמירוץ אחר יורשיו החל בסערה – ברקת מנצל כל הזדמנות ציבורית להביע את הרלוונטיות שבו.

ביוזמת משרד התחבורה, נערך הבוקר טקס לפתיחת מנהרות הראל המובילות לירושלים, בהשתתפות השר ישראל כץ, וראש הממשלה בנימין נתניהו, וגם, ראש העיר ברקת.

אולם מתברר כי ברקת בחר להגיע לטקס על דעת עצמו למרות שלא הוזמן אליו. על פי פרסום בגל"צ, ראש העיר ביקש בשבועות האחרונים הזמנה לטקס, אך לא נענה. הבוקר הוא בחר להגיע למרות הכל. הצוות שלו דאג למקום ישיבה, ופנה לצוות של כ"ץ לבקש שראש העיר ינאם, אך הם נענו בשלילה.

מאוחר יותר היום, נשאל ברקת בגל"צ על כך והוא השיב: "באתי לפרגן לראש הממשלה ולישראל כ"ץ. אני לא מתכונן לבחירות ולא עשיתי שום צעד. דיברתי עם ראש הממשלה ואיחלתי לו הצלחה, אני אסיר תודה על מה שעושה לירושלים".

מלשכת שר התחבורה נמסר כי "היו חמישה דוברים שנקבע מראש כי ינאמו בטקס, ביניהם ראש המועצה הרלוונטית".

מלשכתו של ברקת נמסר: "אין אנו עוסקים ברכילות ובפוליטיקה, אלא מברכים על הכביש החדש".
ניר ברקת בנימין נתניהו ישראל כץ הליכוד ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד