י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

איך היו נראים חיינו ללא המעלית?

היא משפרת את איכות החיים שלנו, מעלה את ערך הבניין וגם עולה לא מעט כסף • כך תתקינו מעלית בצורה שתצמצם לכם את ההוצאות ותהיה בטווחה ואיכותית לשימוש במשך שנים רבות

איך היו נראים חיינו ללא המעלית?
לא לגעת

כיום, בעידן של בתי דירות גבוהים ובניינים רבי קומות, מעליות הפכו למצרך הכרחי ונפוץ מאוד. אם אתם גרים בבניין נטול מעלית, ושוקלים להתקין אחת כזו, אין ספק שהיא תשפר את איכות החיים של כל אחד מהדיירים ושהיא תעלה את ערך הבניין. ברור שמדובר בהוצאה לא קטנה, אפילו כאשר מחלקים את העלויות בין כלל הדיירים, אבל יש גם דרכים לצמצם את ההוצאה ולהשקיע במעלית איכותית ובטוחה שתשמש אתכם לאורך שנים רבות.

שיפור באיכות החיים
התקנת מעלית מהווה שיפור משמעותי בחיי הדיירים. נגישות לנכים, העלאה והורדה של עגלת תינוק, אספקת מצרכים לבית מבלי לעלות במדרגות עמוסי שקיות וארגזים – כל אלה הם רק חלק מהבעיות שעשויות להיפתר בקלות באמצעות מעלית. מדובר בהליך משתלם לכל הצדדים, וזו אחת הסיבות שזה השדרוג הנפוץ ביותר בעולם הנדל"ן בישראל. בכל מקום יש צורך בגישה נוחה וקלה לבית, בעיקר כאשר מספר האנשים המבוגרים והקשישים גבוה יחסית.

באמצעות תכנון ההליך מראש, בסיוע חברה מקצועית ומומחים מתקדמים בתחום, ניתן לקבל התקנה מהירה ובטוחה, ללא הפתעות בלתי נעימות בתהליך, תוך שמירה על האינטרסים של כל הדיירים.

כמה זה אמור לעלות?
כמה עולה התקנה של מעלית לבניין? זו שאלה גדולה מדי. אי אפשר לספק תשובה חד משמעית לשאלה, מכיוון שיש משתנים רבים שנכנסים לתוך מחיר ההתקנה ומשפיעים עליו. זה תלוי מאוד במאפיינים הבסיסיים של המבנה בו אתם גרים, שמשתנים בכל אחד מהמקרים. יש בניינים בהם התשתיות והתכנון שונים מאחרים, מה שכמובן ישפיע על המחיר. גם מספר הקומות במבנה יגדיר כמובן את המחיר.

מעלית הידראולית תהיה לרוב זולה יותר ממעלית חשמלית, שמצידה תהיה מהירה הרבה יותר, ולכן תתאים לבניינים גבוהים בעלי מספר קומות רב. בבתים פרטיים, גם מעלון אמור לבצע את העבודה, והוא יהיה זול בצורה משמעותית ממעלית חשמלית.

איך התשלום אמור להתבצע בין הדיירים בבניין? החלוקה של התשלום בין הדיירים אינה אמורה להיות שווה. הסיבה: דיירים שנמצאים בקומות הגבוהות של המבנה נדרשים לשלם סכום גבוה ביחס לדיירים אחרים, שכן המעלית תהיה חיונית יותר עבורם.

לשדרג את הבנין
אין ספק כי התקנת מעלית בבניין מצריכה הוצאה כספית ניכרת, אך בכל זאת, יש דרכים באמצעותן ניתן לצמצם את ההוצאה. לפני שאתם סוגרים עסקה, מומלץ לפנות אל יותר מחברת מעליות אחת, לראות את ההצעות הרלוונטיות, לקבל המלצות ולבחור בפתרון הנוח היעל והמשתלם ביותר עבורכם.
אחת הסיבות העיקריות להתקנת מעליות היא העלאת ערך הדירות בבניין. מדובר בצעד המאפשר לבעלי דירות לבקש מחירים גבוהים יותר עבור השכרת הדירות שלהם, וגם עבור מכירתן. בנוסף, התקנת מעלית מהווה במקרים רבים חלק מתהליך שדרוג כללי של הבית על פי תכנית תמ"א 38..
קחו בחשבון שבכל מקרה, מעלית מצריכה הוצאות שוטפות גם לאחר מכן, כמו בדיקות תקופתיות או טיפול בתקלות. לכן ההמלצה היא לבחור בחברת מעליות אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון שתעניק לכם את הליווי המתבקש לאורך כל הדרך ותדאג לתחזוקת המעלית ולשמירה על בטיחותה.

הכתבה בחסות GTS - משרד דיגיטל
מעלית מעלית בניין דיירים אמינות בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד