י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

התפללו: 'צלם האדמו"רים' אושפז במצב קשה

הרב ברוך אוביץ, חסיד קרעטשניף ומי שהיה מראשוני צלמי מראות הקודש מחצרות האדמו"רים, אושפז במצב קשה וזקוק לישועה. הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב ברוך משה יעקב בן מרים

הרב ברוך אוביץ
הרב ברוך אוביץ

הרב ברוך אוביץ, חסיד קרעטשניף ומי שהיה מראשוני צלמי מראות הקודש מחצרות האדמו"רים, אושפז בימים האחרונים והוא זקוק לישועה.

בארגוני התהילים נכתב: "נא לעורר רחמי שמיים ולהרבות בתפילה ותחנונים עבור ידידנו החשוב העומד לימין מוסדותינו בלב ונפש הרב החסיד ר' ברוך משה יעקב בן מרים לרפואה שלימה".

הרב אוביץ ידוע כאמור כאחד מחשובי הצלמים העושה את תורתו קבע ומלאכתו עראי, איש חסיד וירא שמיים המתפרנס מעמל כפיו אולם עיקר חייו מוקדשים לחיי תורה וחסד.

הוא נודע לאחד הצלמים היחידים שאינו מצלם נשים כלל, וזכה לתעד דורות של אדמו"רים ורבנים. כך למשל בחוגי העדה החרדית הוא הצלם היחיד שכל דלת נפתחת עבורו.

מה שלא רבים יודעים הוא כי אוביץ נוהג לחלק מידי שבוע מאות תמונות של אדמו"רים בחברות תהילים על מנת שהדבר ידרבן את תשב"ר לומר תהילים. פרט נוסף מעניין הוא שהרב אוביץ אינו מחזיק במחשב חרף הטרדה בעבודתו. במקום זאת, הוא נוהג להיכנס למשרדים ושולח משם מיילים למערכות התקשורת.

כעת מתאגדות חברות תהילים רבות, ובעיקר בחסידויות סאטמר וקרעטשניף ברחובות, להתפלל לרפואתו של הרב משה ברוך יעקב בן מרים בתוך שאר חולי עמו ישראל.
ברוך אוביץ צלם תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד