כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צפו: משי זהב בוושינגטון; ישבות עם קושנר

יו"ר זק"א משי זהב טס לוושינגטון כדי להשתתף בטקס השבעתו של נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ. בנוסף, ל"בחדרי חרדים" נודע כי את השבת יעשה משי זהב יחד עם בתו של טראמפ, איוונקה, ובעלה ג'ארד קושנר • צפו

צפו: משי זהב בוושינגטון; ישבות עם קושנר

 

יו"ר זק"א משי זהב טס לוושינגטון כדי להשתתף בטקס השבעתו של נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ. בנוסף, ל"בחדרי חרדים" נודע כי את השבת יעשה משי זהב יחד עם בתו של טראמפ, איוונקה, ובעלה ג'ארד קושנר.

"זו חוויה היסטורית להיות נוכח במעמד ההשבעה של נשיא המעצמה הגדולה בעולם" אמר הלילה (שישי) משי זהב ל"בחדרי חרדים".

לדבריו, "את תפילות השבת נעשה אצל הרב לוי שם טוב, שליח חב"ד בוושינגטון, ואת סעודת השבת בבוקר נאכל עם ג'ראד קושנר, חתנו של טראמפ, בסעודה שמארגן הרב שם טוב".

(משי זהב במתחם ההשבעה בוושינגטון)

בנוסף, משי זהב ישתתף באירוע בהשתתפות הישראלים שסייעו במערכת הבחירות. "הערב (שעון ארה"ב) יש מסיבת קוקטייל בהשתתפות הישראלים שעזרו לטראמפ. נציג המפלגה הרפובליקנית בישראל, יוסי דגן ראש מועצת השומרון, דוידי פרל ראש מועצת גוש עציון, בני כשריאל ראש העיר מעלה אדומים ועוד" אומר משי זהב.

"אני מתפלל ומקווה שהוא (טראמפ) יהיה נאה דורש נאה מקיים. שנשיא חסד של מדינת חסד יקיים את מה שהוא הבטיח למדינת החסד - מדינת ישראל".

משי זהב הוסיף כי "כארגון בעל פעילות הומניטרית בינלאומי גם המטה של טראמפ מכיר בכך, ולכן הוזמנו".

ביממה האחרונה הגיע משי זהב למתחם בו ייערך טקס ההשבעה. בתיעוד וידאו שהגיע ל"בחדרי חרדים" נראה משי זהב עם פליט סורי שמספר שראה את פועלם של הישראלים, התלהב והחל לברך את מדינת ישראל ולקלל את נשיא סוריה אסד.

"שאלוקים יברך את מדינת ישראל. ישראל לא האויבת שלנו. איראן, חיזבאללה וחמאס הם האויבים שלנו. אנחנו אוהבים את ישראל" נשמע אומר הפליט.

 













משי זהב דונלד טראמפ איוונקה טראמפ ג'ארד קושנר הרב לוי שם טוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד