י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שלושה ימים לאחר הניתוח, הרמטכ"ל שוחרר לביתו

שלושה ימים לאחר הניתוח, הרמטכ"ל שוחרר לביתו

הרמטכ"ל איזנקוט. צילום: פלאש 90
הרמטכ"ל איזנקוט. צילום: פלאש 90

הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, שוחרר מבית החולים למנוחה בביתו.

לפני זמן קצר שוחרר מבית החולים בילינסון הרמטכ"ל איזנקוט להמשך מנוחה בביתו, לאחר שעבר שלשום ניתוח להסרת הערמונית בו התגלה גידול סרטני. הרמטכ"ל ביקש להודות לבית החולים, לצוות הרפואי ולפרופסור ג'ק בניאל על הטיפול המסור.

ד"ר ערן הלפרן מנהל בית החולים אמר עם שיחרורו של איזנקוט כי הוא שמח שהמהלך הניתוחי עבר בהצלחה. "אני מודה לרמטכ"ל על הבעת האמון בנו ועל בחירתו להינתח בבילינסון" אמר מנהל בית החולים "ואני שמח שעמדנו בציפיותיו".

פרופ׳ ג'ק בניאל, מנהל המערך האורולוגי בבילינסון הוסיף: "התאוששות של הרמטכ"ל מצוינת. הוא השתחרר לביתו למנוחה, צפי ההחלמה מהניתוח הוא כשבןעיים במהלכם הוא יגיע לביקורת. אני מאחל לו רפואה שלמה".

איזנקוט אושפז ביום חמישי לביצוע הליך רפואי, כחודשיים לאחר שהתגלתה בעייה רפואית אצלו. בשלושת השבועות הקרובים ימלא את מקומו האלוף יאיר גולן.

ביום רביעי האחרון הודיע שר הביטחון אביגדור ליברמן, בהתייעצות עם ראש הממשלה, כי כהונתו של הרמטכ"ל גדי איזנקוט תוארך בשנה נוספת ותעמוד על 4 שנים. השר ליברמן אמר כי "איזנקוט הוא רמטכ"ל מוערך המוביל את הצבא בהצלחה ובמקצועיות רבה, שיתוף הפעולה הפורה בעבודה עמו יאפשר להמשיך לקדם תכניות, להכין את צה"ל לאתגרים העומדים בפניו ולחזק את ביטחון ישראל". ההחלטה על הארכת תפקידו תובא לאישור הממשלה ב-29 בינואר.
רמטכל גדי איזנקוט סרטן הערמונית בילינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד