י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

הרב מאזוז תוקף את החרדים תומכי ברקת: "עכשיו הם נזכרים למחות"

על רקע שערוריית חילולי השבת בירושלים, ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז, תוקף את תומכי ראש העיר ניר ברקת: "בבחירות לירושלים, לא תמכו בשומר השבת משה ליאון, עכשיו כשהם רואים שהתגברו חילולי השבת, הם נזכרים למחות"

הרב מאזוז תוקף את החרדים תומכי ברקת: "עכשיו הם נזכרים למחות"
פלאש 90

מאבק חילולי השבת: ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז, תוקף הערב (מוצ"שׂ) את תומכי ברקת החרדים.

בשיעורו השבועי הערב אמר הגר"מ מאזוז, "בבחירות לירושלים היו כאלו שלא תמכו במשה ליאון, הלכו עם ברקת, והנה עכשיו כשהם רואים שהתגברו חילולי השבת, הם נזכרים למחות.

עוד ציין כי "יש רבנים שהוציאו מכתב לתמוך בליאון כי הוא "בן-עדתנו", אבל זה לא סיבה מספיק טובה, כי אז יבואו האשכנזים ויגידו שברקת הוא בן-עדתנו וצריך לתמוך בו. אלא צריך לומר, לבחור במשה ליאון כי הוא יש לו נסיון והוא שומר שבת".

עוד הוסיף ואמר: "לא לחינם החזון-איש היה אומר לתמוך רק במועמד שומר שבת", וזאת משום שמועמד שומר שבת גם יגן על השבת מכח סמכותו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', עסקני השבת ערכו רשימה המוכיחה, כי בתקופתו של ניר ברקת, נפתחו עסקים רבים בשבת בירושלים.

לאחר פגישות רבות ולחצים, השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וח"כ משה גפני הגיעו לסיכום עם ראש העיר ניר ברקת, על פיו, תקום ועדה בראשות מנכ"ל העירייה אמנון מרחב ועו"ד מירון, שתבדוק לעומק את הסטטוס קוו בבירה, ותגיש את מסקנותיה תוך 30 יום.

המהלך של הקמת ועדה - הוא ניצחונו של ברקת, שכן איום התקציב הוסר ויש לראש העיר 30 יום להוכיח שהוא זה שדווקא דואג למען השבת.
חילולי שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד