ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

ברקת מאיים על האוצר: כסף או שביתה

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הציב אולטימטום למשרד האוצר: אם עד מחר האוצר לא יאשר העברת 800 מיליון שקל, תוכרז שביתה

צילום: מרים אלסטר, פלאש90
צילום: מרים אלסטר, פלאש90

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הציב שוב אולטימטום למשרד האוצר. לדבריו, אם עד מחר (ראשון) האוצר לא יאשר סופית את העברתם של 800 מיליון השקלים לתקציב הבירה - הרי שלמחרת הוא יכנס את הנהלת העיר ויכריז על שביתה כללית בעיר.

בהודעה ששוגרה הערב לחברי מועצת העיר נכתב כי "רה"ע הודיע הערב למנכ"ל האוצר כי ירושלים לא יכולה לחכות עוד לאישור תקציב 2017. אם מחר בישיבת ראשי סיעות הקואליציה לא יאושר מענק הבירה בסך 800 מלש"ח כפי שסוכם עם האוצר, ראש העיר יכנס ביום ב' בבוקר את הנהלת העיר והשותפים הנוספים על מנת להניע השבתה מלאה של השרותים הציבוריים בירושלים".

בנוסף נכתב לחברי המועצה כי "לאור האמור, אנא שריינו ביומנכם את יום ב' הקרוב, 23/1 בשעה 8:00 בבוקר באולם מועצת העיר לישיבה דחופה בנושא בהשתתפות רה"ע, הנהלת העיר, נציגי ההסתדרות, נציגי המנהלים הקהילתיים וועד ההורים המחוזי. נוכחותכם חשובה".

כזכור, "בחדרי חרדים" דיווח כבר לפני מספר שבועות כי ברקת איים בשביתה אולם לאחר מכן, בהתערבות יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני האוצר החלו מגעים אינטנסיביים בין העירייה לאוצר שבסופם הצדדים הגיעו להבנות על העברתם של 800 מיליון שקלים במקום 500 מיליון שקלים.

למרות הסיכום, האוצר לא שש למהר ולאשר בפועל את העברת הכספים וראש העיר שמעוניין לאשר בקרוב את תקציב העירייה - מאיים כעת בשביתה.

האם גם עתה, לאחר משבר השבת של החרדים עם ברקת - יזדעק גפני לסייע לברקת? ימים יגידו.
ניר ברקת שר האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד