י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פייגי יורוביץ' על מלניה טראמפ ומישל אובמה: "העולם הבין שאופנה צנועה הכי יפה"

מלניה טראמפ ומישל אובמה לבושות בצניעות, ולסטייליסטית ומעצבת האופנה, פייגי יורוביץ', קשה שלא לקשר את האופנה הצנועה לקייט מידלטון שכבשה שטיחים אדומים: "העולם מבין שצנוע זה הסטייל הכי יפה"

טראמפ בהשבעה שלו. צילום: רויטרס
טראמפ בהשבעה שלו. צילום: רויטרס

טרנד הצניעות בעולם האופנה קיבל פוש רחב היקף בתקופה האחרונה. ניתן לראות זאת במספר הזדמנויות בינלאומיות - כשהבולטת שבהן היא השבעת נשיא ארצות הברית הנכנס, דונלד טראמפ, ביום שישי האחרון.

מעצבי העל עיצבו לסלבריטאיות גדולות, דוגמת מלניה טרמאפ, איוונקה קושנר-טראמפ, ומישל אובמה, את שמלותיהן לאירועים נוצצים שונים, וביניהם כמובן את אירועי השבעות הנשיאים.

השבעת הנשיא נראתה כמו תצוגת אופנה מרשימה מהצד הנשי. אם ניקח לדוגמה את שמלת התכלת הצנועה שלבשה מלניה טראמפ – אותה עיצב לא אחר מאשר Ralphlaurenשלא חשוד בצניעות יתר בדרך כלל. הפעם הוא עיצב שמלה יפהפייה, אלגנטית ומיוחדת, צנועה להפליא, מהודרת וגם רכה.

אט אט חדרה התובנה גם לעולם המוחצן ונטול המעצורים של האופנה הבינלאומית, כמה יופי וסטייל יש בשמלה שלמה וצנועה, כמה צבע ואצילות אפשר לשדר גם בשמלה סגורה היטב המכסה את כל הגוף.

צפייה בנשות הנשיאים בטקס ההשבעה בארצות הברית, הזכירה לי מיד את אחת מהראשונות שהחצינה את הלבוש המושלם הזה – הנסיכה קייט מידלטון, שאף פעם לא נראתה בשמלה חשופה - וזה מה שייחד והבדיל אותה על השטיח האדום בכל אירוע.

אצלנו, בציבור החרדי, האופנה המושלמת הזו היתה קיימת כמובן מאז ומעולם, אך גם מאז שהעולם המודרני השתלט, ניתן לראות בימים אלו כי הטרנד הצנוע יותר, הולך ותופס, וכבר לא מחפשים כמה שיותר חשוף וקצר, אלא כמה שיותר צנוע ומכסה.

בימים אלו אני עמלה על אתר חדש מיוחד, בו תהיה קולקציה של בגדים צנועים ואופנתיים מאד – אופנה המתאימה לכל המגזרים. ההשראה שלי היא בינלאומית, והבגדים שאביא, יפנו לכל מי שמעוניינת להתלבש בסטייל בינלאומי - צנוע ואצילי.


מלניה טראמפ מתלבשת צנוע. צילום: רויטרס




מלניה טרמפ איוונקה טראמפ מישל אובמה השבעה אופנה צנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד