כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אושר: שניאור בן ה-13 שוחרר מבית החולים

שניאור זלמן בוארון, הילד שנפצע באורח קשה בתאונת הדרכים בקראון הייטס ואיחד סביבו בדאגה ותפילה את יהודי העיר, התאושש ושוחרר הלילה מבית החולים • צפו בתמונות מקברו של הרבי מחבד, אליו נסע מיד עם השחרור

אושר: שניאור בן ה-13 שוחרר מבית החולים

חסדי השם: חודש לאחר שנפגע באורח קשה בתאונת דרכים - שניאור זלמן בוארון, הילד בן ה-13 מקראון הייטס, התאושש ושוחרר הלילה (ראשון) מבית החולים.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שניאור זלמן נפצע באורח קשה בתאונת דרכים בעת שהיה בדרכו לתלמוד תורה ברחוב קינגסטון בקראון הייטס. ג'יפ פגע בו בעוצמה רבה ושניאור איבד את הכרתו ואושפז במצב קשה בבית החולים. כשבוע לאחר התאונה, פקח שניאור את עיניו בבית החולים וחזר להכרתו. והלילה כאמור שוחרר שניאור לביתו.

מיד לאחר השחרור, נסע שניאור עם הוריו לאוהל הרבי מלובביץ' בניו יורק. נסים ורינה בוארון, הוריו של שניאור, פרסמו הלילה את ההודעה הבאה: "לכל עם ישראל, ברגעים אלה ב״ה שניאור זלמן שוחרר מבית הרפואה, ורוצים אנו שוב להודות מקרב לב לכל אחד ואחת שטרחו והתפללו בעבורו".

בהמשך כותבים ההורים - "מודים אנו לקב״ה על הניסים הגלויים ועל חסדיו המרובים שעשה עמנו וזיכנו לקבל את בנינו בריא ושלם. ברצוננו לברך את כלל עם ישראל בשפע ברכות בגשמיות ורוחניות גם יחד, ושנזכה לקבל פני משיח צדקנו בקרוב ממש".









חבד בוארון לובביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד