ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

אחרי העריקה של דיקמן: הרב פנגר עבר לקול חי

לאחר "עריקתו" של הזמר יואלי דיקמן לקול ברמה - בתחנה מגיבים מיד, והשבוע הוחתם הרב פנגר שיעביר את תכניתו מהרדיו המתחרה • ומה מגיבים המעורבים? כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

יואלי דיקמן והרב פנגר, ראש בראש על הכוכבים?
יואלי דיקמן והרב פנגר, ראש בראש על הכוכבים?

הזמר יואלי דיקמן, שהגיש את התכנית המוזיקלית "לילה מנצח" מידי ליל שישי בחצות ברדיו "קול חי", עזב במפתיע לפני כחודש ועבר לתחנת הרדיו המתחרה "קול ברמה", שם הוא מגיש תכנית זהה לזו שהגיש בקול חי, באותו השם ובאותה השעה.

על פי גורמים בתעשייה, "לילה מנצח" הייתה תכנית מוצלחת מאוד ב'קול חי' והביאה אחוזי ההאזנה גבוהים. על פי המידע שהגיע לידי "בחדרי חרדים, הסיפור החל לפני כחודש כאשר רדיו קול חי קיים הופעה עם "המנגנים" בארנה בירושלים, ויואלי דיקמן משום מה לא הוזמן להופיע בהופעה. דיקמן, שנפגע מכך, עזב את קול חי ועבר לקול ברמה.

אלא שהסיפור לא נגמר בכך - תכניתו של הרב יצחק פנגר "ליל שישי פתאומי", ששודרה כל ליל שישי בחצות בקול ברמה, בוטלה לטובת תכניתו של דיקמן. ובעקבות כך הרב פנגר עבר לקול חי - שם הוא יגיש תכנית זהה לזו שהגיש בקול ברמה בכל ליל שישי בחצות, תחת השם "מחשבים מסלול מחדש".

עובד בכיר ברדיו "קול ברמה" אישר את הפרטים בשיחה עם "בחדרי חרדים" - "יש מצב שקול חי ניצלו הזדמנות, ובגלל שלא הוחלט מתי לשבץ את הרב פנגר בקול ברמה, הוא החליט לעזוב לקול חי".

אריאל דרעי, מנכ״ל רדיו "קול ברמה", אומר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "הרב פנגר לקח הפסקה קצרה, אני מקווה שיחזור אלינו בהקדם. יש כאלו שמנצלים את זה. יהיו שינויים בקרוב. אין קשר למעבר של יואלי דיקמן, הרב פנגר חשוב מאוד לקול ברמה".

בצלאל קאהן, מנהל התוכניות ברדיו "קול חי" אומר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אנחנו שמחים על הצטרפותו של הרב פנגר לקול חי. הרב פנגר מזכה רבים גדול. ובטוח שיוביל תכנית מצליחה". קאהן סרב להתייחס למעבר של דיקמן לתחנה המתחרה.

הזמר יואלי דיקמן אומר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "קיבלתי הצעה יותר טובה מקול ברמה, לכן עברתי". דיקמן סרב להתייחס לפרסום לפיו הוא נפגע מקול חי על כך שלא הוזמן להופיע עם המנגנים באצטדיון ארנה לפני כחודש.

הרב יצחק פנגר אומר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אני בקשר מצוין עם קול ברמה. היו שיקולים מסוימים להכניס את יואלי דיקמן בשעה שאני הגשתי תכנית, אני מצידי הסכמתי ולקחתי חופש. לאחר שבוע של חופש, פנו אלי עשרות מאזינים ואמרו שהם מכורים לתוכנית שלי, תהו למה הפסקתי ולחצו עלי שאחזור לשדר. הזמן היחיד שאני יכול להגיש תכנית זה בליל שישי בחצות. בקול ברמה הסכימו לתת לי כל שעה אחרת, אבל אינני יכול. והחלטתי לעבור לקול חי".

לדבריו, "לא מעניין אותי פוליטיקה, אני באחדות עם קול ברמה וקול חי. אם הייתי יודע שזה יצור שיח פוליטי, הייתי נשאר בבית. אבל מה זה חשוב, העיקר שיש מאזינים שאני מזכה אותם בדברי תורה. אני מחפש רק לזכות את הרבים".
הרב פנגר יואלי דיקמן קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד