י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יותר ויותר משרות בהיי טק לא דורשות תואר אקדמי

מאות רבות של משרות בתחום ההיי טק ממתינות לאיוש, והביקוש בהיי-טק ממשיך לטפס • לאחר שנה חזקה מוצלחת במיוחד בשוק ההיי-טק הישראלי, הצמיחה של שוק התעסוקה בתחום נמשכת • על פי הנתונים המדווחים, בתחומים רבים בענף ההיי טק חלה עלייה הנעה שבין 11% ל-28%

מכללת אין ליין. צילום ארכיון: רויטרס
מכללת אין ליין. צילום ארכיון: רויטרס צילום: רויטרס

 

בניגוד למצטייר, במשרות רבות בשוק ההיי טק הרווחי יכולים להשתלב גם חסרי תואר אקדמי בתחום, ובמקרים מסוימים נע שכרו של חסר התואר האקדמי בכעשרים אחוזים יותר מזה בעל התואר האקדמי, וזאת לאור ההכשרה המקצועית בתחום ספציפי. אחת הסיבות העיקריות למה שנראה כפרדוקס היא העובדה שבשוק היי טק נדרש העובד במקרים רבים לעיסוק ייעודי וספציפי ללא קשר להשכלה רחבה.

לאור זאת חלה התעניינות רבה בקורסי ההיי טק המוצעים במכללות אשר מתמקדות בתחומים הטכניים המשגשגים במשק הישראלי.

במכללת אין ליין ניתן ללמוד את המקצוע ללא צורך בתואר אקדמי ובמכללה ניתנת ההכשרה המעשית בתוך פרק זמן קצר כמו למשל בלימודי , ERP שכוללים קורסי פריוריטי , מיגון ואבטחה אלקטרוני(לימודי מצלמות,אזעקות גלאים) , לימודי מחשבים ורשתות.

בקורס ניהול רשתות מכשירים את התלמידים להתקנה, הגדרה וניהול שרתים מבוססים מערכות הפעלה מבית מייקרוסופט.

בוגרי קורס טכנאי מחשבים ורשתות ירכשו בקורס את לימודי החומרה והתוכנה במחשבים, ומקנה ידע ברמה הגבוהה ביותר בניהול שרתים. במהלך הקורס יעבוד התלמיד בסביבה וירטואלית מתקדמת המאפשרת התנסות בכל סוגי מערכות ההפעלה הקיימות כיום. הקורס מכין את הלומדים למבחני הסמכה היוקרתיים של Microsoft.

בקורס מיגון ואבטחה יוכלו התלמידים ללמוד תוך 8 חודשים בלבד את יסודות החשמל וכן לימודי מצלמות אבטחה, לימוד מעמיק ויסודי של מערכות מיגון ותקשורת, מערכות גילוי פריצה (מערכות אזעקה), מערכות בית חכם, לימודי אזעקות, מערכות הקלטה דיגיטאליות - D.V.R טלוויזיה במעגל סגור ועוד.

קורס נוסף שמעורר התעניינות רבה הוא קורס מערכות בית חכם המלמד תכנון והקמת מערכת בית חכם מא' ועד ת'. במהלך הקורס שאורכו ארבעה חודשים בלבד יקבלו התלמידים את הידע כיצד לתכנן ולתמחר את המערכת, לנהל פרויקט בית חכם במבנה קיים או בתהליך בנייה, לתכנת את המערכת ולהפעילה בשטח.

מכללת אין-ליין, המכללה הטכנולוגית הוותיקה והמתקדמת בישראל, נוסדה לפני כ 30 שנים וממוקמת סמוך לצומת גהה. המכללה מתמקדת בתחומים הטכניים המשגשגים והנכונים ביותר למשק הישראלי. בכך היא מאפשרת לבוגריה ותלמידיה להיות תמיד הבחירה הראשונה של המעסיקים. בעקבות רשת קשרים שיצרה המכללה עם מעסיקים ניתן לקבל גם שירותי השמה וסיוע במציאת מקום עבודה המאפשר פרנסה בכבוד לצד אתגר מקצועי.

במכללת אין ליין ניתן ללמוד מקצוע תוך 4-8 חודשים בלבד בלימודי ערב שבהם כיתות לגברים בלבד, וכמו כן ליהנות ממלגות משמעותיות לבני 25-40 בסיוע צוות המכללה.

מכללת אין ליין היי טק חרדים היי טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד