י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המפכ"ל: החקירה בתיק נתניהו בישורת האחרונה

כתב אישום נגד נתניהו? מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך התייחס הבוקר לחקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר "האחריות שלנו הוא להגיע לחקר האמת. הגענו לזה ברוב הנושאים. כעת תפקידנו להביא ראיות ולהעביר את התיק לפרקליטות על מנת שיחליטו האם להגיש כתב אישום"

המפכ"ל:  החקירה בתיק נתניהו בישורת האחרונה
מרים אלסטר, פלאש 90

כתב אישום נגד נתניהו? בשיחה עם כתבים התייחס הבוקר (ראשון) מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך לחקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר "האחריות שלנו הוא להגיע לחקר האמת, וכבר הגענו לזה ברוב הנושאים. התפקיד שלנו הוא כעת להביא ראיות ולהעביר את התיק לפרקליטות על מנת שיחליטו האם להגיש כתב אישום".

בין השורות ניתן היה להבין מדבריו של המפכ"ל כי ככל הנראה המשטרה תעביר תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו.

"בקשר לחלק שלנו, אנחנו בישורת האחרונה, ואנחנו נותנים לזה פוש כדי שלא יקח יותר מידי זמן. תוך מספר שבועות נהיה אחרי החלק המשטרתי" אמר

המפכ"ל גם התייחס לפינוי הבדואים באום אל חיראן בשבוע שעבר בו נרצח שוטר בדריסה ואמר: "בנושא הבדואים  שילמנו מחיר יקר בכך ששעתיים לא הודענו כי נהרג שוטר. בזמן הזה היינו צריכים להודיע לכלל המשפחה. יש לזה מחיר כשהשיח מנוהל ע"י הצד השני.

"תהיה חקירה מקצועית והיא תקבע אמר המפכ"ל ביחס למניעי הדריסה. "בשלב זה אין סימנים לגירסה אחרת".
מפכל אום אל חיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד