י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ראש הממשלה נתניהו ניחם את האדמו"ר מבעלזא על פטירת אמו

תחת אבטחה כבדה וכיסוי פתח הכניסה בווילונות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לפני זמן קצר לניחום אבלים במעונו של האדמו"ר מבעלזא, היושב שבעה על פטירת אמו, הרבנית מבילגרייא ע"ה. על מה שוחחו במשך כ-20 דקות ומדוע קוצר הביקור • תיעוד

נתניהו והאדמו"ר מבעלזא (קובי גדעון, לע"מ)
נתניהו והאדמו"ר מבעלזא (קובי גדעון, לע"מ)

תחת אבטחה כבדה וכיסוי פתח הכניסה בווילונות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לפני זמן קצר (ראשון) לניחום אבלים במעונו של האדמו"ר מבעלזא, היושב שבעה על פטירת אמו, הרבנית מבילגרייא ע"ה, שהלכה לעולמה בשבוע שעבר.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי ראש הממשלה נתניהו שהה בבית האדמו"ר במשך כ-20 דקות. ביקור הניחומים תואם מבעוד מועד, ואבטחה כבדה הורגשה בקריית בעלזא. אל ראש הממשלה התלווה מזכיר הממשלה החדש צחי ברוורמן, וחרדי נוסף במשרד רוה"מ, רם וינר.

הביקור תואם עוד משעות הצהריים בין אנשי האדמו"ר וחבר הכנסת אייכלר, שרק אתמול קם מ'שבעה' על אביו - לאנשי לשכת ראש הממשלה.

(שיירת ראש הממשלה מגיעה לקריית בעלזא)

מדובר בביקור ראשון מסוגו של ראש ממשלה בבית האדמו"ר מבעלזא. יצויין כי הרבי מבעלזא אינו מסרב לקבל פוליטיקאים בביתו ובעבר היה זה השר איווט ליברמן שהגיע לביקור חסוי.

בשיחה שוחח ראש הממשלה על ארץ ישראל, על חשיבות לימוד התורה ועל טראמפ, כשבהקשר לכך, הסתפק ראש הממשלה ב-20 דקות על אף שהוא רגיל לנחם זמן ארוך אף יותר. נתניהו הסביר כי הוא ממהר לשיחת טלפון ראשונה עם הנשיא הנבחר.

נתניהו והאדמו"ר מבעלזא (קובי גדעון, לע"מ)






הרבי מבעלזא בנימין נתניהו ניחום אבלים הרבנית מבילגרייא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד